منوی دسته بندی

مشاوره کسب و کار در قم – 2 نکته مهم در بازاریابی محتوا

مشاوره کسب و کار در قم – 2 نکته مهم در بازاریابی محتوا

مشاوره کسب و کار در قم در واقع نوعی فرایند است که به شما کمک می کند که کسب و کارتان را بهتر و جذابتر در اینترنت نمایش دهید. در این فرایند مشاوره ما به عنوان یک تیم به شما کمک می کنیم که سایت را جذاب تر کرده و محتوای تولید شده را به بهترین شکل ممکن روی سایت منتشر کنید تا کاربران بیشتری جذب سایت شما شوند .

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا جهت بهبود کسب و کار ها انجام می شود. این نوع بازاریابی با اشتراک گذاری محتوای های آموزشی و سرگرم کننده به مخاطبان کمک میکند تا به خوبی با برند و محصولات و خدمات شما آشنا شوند. نتیجه این نوع بازاریابی تغییر رفتار مخاطبان نسبت به محصولات و خدمات شما است. در نتیجه به راحتی می توان کاربران و مخاطبان عادی را به مشتریان دائمی تبدیل کرد.

در حقیقت استفاده از بازاریابی محتوا باعث می شود که مخاطبان به راحتی تصمیم خود را نسبت به خرید محصولات و خدمات شما اقدام کنند. نکته مهم در خصوص بازاریابی با استفاده از محتوا این است که با تبلیغات تفاوت های اساسی دارد. در حقیقت در این نوع بازاریابی تمام محتوای تولید شده در تمامی بخش های فضای مجازی منتشر می شود و فقط محدود به رسانه خاصی نمی شود.

استراتژی های تعیین شده برای بازاریابی با استفاده از محتوا در جهت جذب مخاطب و کاربر است در حالی که در تبلیغات از استراتژی تهاجمی برای جذب مشتری استفاده می شود. مهم ترین تفاوت بازاریابی با استفاده از محتوا در هزینه آن است. برای این نوع بازاریابی هزینه زیادی پرداخت نمی شود و فقط در خصوص تولید محتوا هزینه ای پرداخت می شود در صورتی که در تبلیغات باید هزینه های انتشار آن در رسانه ها را پرداخت کرد که عموما هم هزینه های بالایی هستند.

اهمیت استفاده از مشاوره کسب و کار در قم

شاید در نگاه اول فرایند مشاوره کسب و کار در قم کمی ساده باشد. مانند دیگر مشاوره ها ما در طی یک جلسه به شما بگوییم که چه کاری بکنید و چه کاری نکنید ! در صورتی که اینگونه نیست . یکی از نکات مهم در هر مشاوره کسب و کار این است که به خوبی شما بتوانید بازاریابی کنید.

روش های بازاریابی در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر مانند گذشته نیست. امروزه شما با مفهومی با نام بازاریابی محتوا سروکار دارید. یعنی محتوایی تولید کنید که بتوان به راحتی کسب و کار شما را در بازار معرفی کند . این فرایند نیازمند مشاوره ، آموزش و دریافت راهنمایی است . به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه به سراغ انتخاب تیم مشاور کسب و کار در قم بروید کمی با مفهوم این نوع بازاریابی نوین آشنا شوید .

اهمیت استفاده از مشاوره کسب و کار در قم

بازاریابی محتوا چرا مهم است؟

کسب و کار های امروزه به دلایل مختلفی از بازاریابی محتوا استفاده می کنند. اصلی ترین دلیل کسب و کار برای تولید و بازاریابی با استفاده از محتوا جذب مخاطب در وب سایت و فضای مجازی است. در واقع هدف اصلی این کار ایجاد ترافیک روی وب سایت مجموعه است. با این کار مخاطبان زیادی وارد سایت شما و با محصولات و خدمات شما اشنا می شوند. این کار باعث مطرح شدن برند شما در بین کاربران می شود.

در کنار برندسازی مجموعه شما، می تواند از جلب اعتماد مشتریان هم به عنوان یکی دیگر از اهداف بازاریابی با استفاده از محتوا نام برد. با این کار مخاطبان شما از محتوای شما استفاده کرده، نسبت به برند شما اعتماد بیشتری پیدا میکنند. هر اندازه که اطلاعات ارائه شده در محتوای تولیدی شما دقیق تر و استاندارد تر باشد اعتماد بیشتری جلب می شود. نتیجه جلب اعتماد به برند شما یعنی بازدید کننده بیشتر و بازدید کننده بیشتری به معنی مشتری و خرید بیشتر است.

در کنار این موارد می توان به سئو شدن وب سایت هم اشاره کرد. البته بازاریابی با استفاده از محتوا به صورت مستقیم باعث سئو شدن سایت مجموعه نمی شود اما با جذب مخاطب و تولید محتوای تخصصی تاثیر بالایی در بهبود سئوی سایت خواهد داشت. همانطور که گفته شد جذب کاربر به معنی بالا رفتن ترافیک سایت است و ترافیک بیشتر روی سایت باعث بهبود سئوی سایت خواهد شد.


یک بازاریابی با استفاده از محتوای خوب چه ویژگی هایی دارد؟

حال که به خوبی با فرایند بازاریابی محتوا آشنا شدید بهتر است کمی در مورد ویژگی های آن نیز صحبت کنیم . سالانه تحقیقات زیادی روی بازاریابی و روش های نوین آن انجام می شود. در سال های اخیر هم تحقیق و بررسی های زیاد روی بازاریابی محتوا و تاثیر آن انجام شده است. نکته ای که در این تحقیقات به چشم می آید نوع بازاریابی است. در واقع هر نوع بازاریابی با استفاده از محتوا را نمی توان موثر دانست و بازاریابی موثر است که به خوبی انجام شود.

یک بازاریابی محتوا خوب باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  1. باعث افزایش فروش محصولات و خدمات شما شود.
  2. باعث صرفه جویی در هزینه ها شما شود (نیازی به هزینه های تبلیغات برای محصولات و خدمات شما نباشد)
  3. باعث جذب مخاطبان شده و مشتریان قبلی شما را تبدیل به مشتریان وفادار کند.


برای تولید یک محتوای خوب باید اصول خاصی را رعایت کنید. این نکته را به خوبی در ذهن خود داشته باشید که محتوای جذاب یکی از مهمترین دلایلی است مخاطبان جذب سایت شما می شوند. پس به خوبی باید به اهمیت و ضرورت تولید محتوای با کیفیت توجه داشته باشید. در نتیجه استفاده از تیم های مشاوره و افراد با تجربه در این زمینه امری بدیهی و ضروری است.


چگونه میتوان یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب تهیه کرد؟

برای اینکار باید به موارد زیادی دقت کنید. این نکته را باید به یاد داشته باشید که بازاریابی محتوا تنها بخشی از یک استراتژی تولید محتوا است. این استراتژی در گام های مشخصی ایجاد و تولید می شود. پس قبل از اینکه به سراغ بازاریابی با استفاده از محتوا بروید باید برای محتوای تولیدی خود یک استراتژی داشته باشید.

حال در کنار این استراتژی می توانید از مواردی استفاده کنید که تاثیر بالایی در جذب مخاطب و تبدیل مخاطب به مشتری داشته باشند. عموم شرکت ها و مجموعه اطلاعات چندانی از فرایند ایجاد استراتژی محتوایی برای انجام یک فرایند بازاریابی ندارند. به همین دلیل است که باید به سراغ تیم های مشاوره کسب و کار بروند .

با استفاده از موارد زیر می توانید یک استراتژی بازاریابی محتوا خوب را ایجاد کنید:

1. شناسایی مخاطب

برای این کار باید خود را جای مشتری قرار دهید و به این سوالات پاسخ دهید:

  • مشتریان ایده آل من چه نوع مشخصاتی دارند؟
  • علاقه مندی های ویژه و خاص مشتریان در چیست؟
  • مخاطبان من بیشتر وقت آنلاین خود را در کدام بستر سپری می کنند (فضای اینستاگرام، فیسبوک، آپارات، یوتیوب و یا وب سایت ها)
  • سن و نوع جنسیت مشتریان من چگونه هستند (نسبت مرد به زن و سن مشتریان)

 

2. کمبودها و نیازهای مشتریان را شناسایی کرده و راهکار ارائه دهید:

مشتریان شما تنها وقتی به سراغ شما می آیند که نسبت به یک کالا و یا خدمات احساس نیاز کرده باشند. پس شما باید نیازها و کمبودهای مشتریان خود را شناسایی کرده و نسبت به برطرف کردن آنها اقدام کنید. این کمبود ها صرفا به معنی تخصیص یک کالا و یا خدمات نیست. گاهی ممکن است مشتریان شما در خصوص نحوه کار با محصولات و خدمات شما سوالات و دغدغه هایی داشته باشند. شما می توانید برای از بین بردن این دغدغه ها و کمبود ها اقدام به تولید محتوا نمایید. با این کار شما می توانید راهکار هایی جامع در اختیار مشتریان خود قرار داده و آنها را تبدیل به مشتریان دائمی کنید.


نحوه دریافت مشاوره کسب و کار در قم

حال که به خوبی در خصوص بازاریابی با استفاده از محتوا اطلاعات لازم را کسب کردید ، می توان در خصوص مشاوره کسب و کار در قم صحبت کرد.اگر یک سایت برای کسب و کار خود دارید یا می خواهید سایتی داشته باشید که از محتوای فاخر و استاندارد مخصوص خودتان استفاده می کند اینجا بهترین محل برای شما است . ما در این مجموعه با استفاده از روش های استاندارد و اصولی به شما یاد میدهیم که چگونه محتوای مناسب تولید کنید.

در فرایند مشاوره کسب و کار در قم شما می توانید به راحتی با استراتژی محتوا و فرایند استراتژی تولید محتوا آشنا شده و با استفاده از آنها به راحتی محتوای مورد نیاز خودتان را تولید کنید. در نتیجه می توانید هم از خدمات مشاوره ای ما استفاده کرده و هم محتوای خاص و اختصاصی خودتان را تولید کنید .

مشاوره کسب و کار در قم در واقع به عنوان یک محرک برای بهبود سایت شما و افزایش کارایی استراتژی بازاریابی محتوایی شما عمل می کند. در این فرایند مشاوره ای شما در نهایت سایتی بهتر ، محتوایی استاندارد تر و کاربرانی بیشتر خواهید داشت. یک مدیر موفق به خوبی می داند که هرچه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشند به معنی افزایش اعتبار سایت و کسب و کار است. در نتیجه خرید و سود کسب و کار هم بیشتر خواهد شد .

استفاده از خدمات مشاوره ای مجموعه حسین براتی

حال با بررسی یک بخش کوچک از فرایند مشاوره کسب و کار در قم متوجه اهمیت آن شدید. در واقع استراتژی محتوایی و بازاریابی محتوایی تنها بخشی کوچک از فرآیند های مشاوره ای است که ما به شما ارائه می دهیم . باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به کسب و کار های بزرگ و کوچکی که در قم وجود دارد ، رقابت ها بسیار سنگین و بالا است. در نتیجه شما باید به خوبی بتواند استراتژی های خود را در قبال معرفی بهتر محصولات خود از طریق سایت ، تنظیم کنید. هرچه استراتژی شما بهتر و مفیدتر باشد سایت و محتوای شما بیشتر دیده شده و در نتیجه کسب و کار شما بیشتر دیده می شود.


حسین براتی:

بازاریابی محتوا در سال های اخیر به یکی از مهمترین بخش های استراتژی محتوا تبدیل شده است. کسب و کار های جدید به خوبی اهمیت این موضوع را درک کرده اند و از پتانسیل فضای مجازی برای این نوع بازاریابی به خوبی استفاده کرده اند. به همین دلیل هم شرکت ها همواره برنامه ریزی خاصی را برای تولید محتوا و انتشار آن در نظر میگیرند.

معرفی حسین براتی

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.

استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.

خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی

ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.

همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

خدمات ما

خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.


خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.

1- خدمات سئو

خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.

2 – خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.

4 -خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.

4 – خدمات مشاوره سئو

یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.

مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینه‌سازی طراحی می کند.

HosseinBarati وب‌سایت
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *