منوی دسته بندی

درباره حسین براتی – بیش از 10 سال سابقه

درباره حسین براتی:

من، متولد 26 دی ماه سال 1366 در اراک هستم. از همان دوران نوجوانی گسترش استفاده از رایانه به این وسیله علاقه مند شده و بعد از آشنایی با اینترنت و دنیای آن به سرعت به سمت آن کشیده شدم. در دوران دبیرستان با دوستانی آشنا شدم که همانند خودم دیوانه وار علاقه مند رایانه بودند. گرچه حالا هر کدام از آنها در گوشه ای از دنیا و کشور عزیزمان ایران، هنر خود را به کمپانی های بزرگ ارائه می دهند.

درباره حسین براتی

همین علاقه باعث شد تا در دانشگاه نیز به دنبال رشته مهندسی نرم افزار باشم، از همان ترم اول وارد بازار کار شدم. تجربه فعالیت در محیط آموزشی یک آموزشگاه رایانه باعث شد با ضعف ها و علایقم به خوبی آشنا شوم. در دورانی که همه به دنبال C# بودند من به دنبال تولید محتوا و طراحی سایت رفتم!

البته در این بین نیز حتی سناریوی برای یک بازی رایانه ای تولید داخل نوشتم که بعد ها به علت بالا رفتن هزینه تولید، پروژه کنسل شد، اما همین پروژه به من نشان داد که دید و ذهن انسان برای تولید محتوای فاخر و ارزشمند انتها ندارد!

درباره حسین براتی – بیش از 10 سال سابقه

تجربه کاری

بهترین تجربه خود را در زمینه تولید محتوا، از طریق همکاری با شرکت های تولید محتوای ارزش افزوده مخابرات به دست آوردم، کمی بعد هم با شبکه ماهواره ای هدهد همکاری داشتم! همه این موارد باعث شد که دید من نسبت به گذشته باز تر و ذهن من خلاق تر شود.

شبکه ماهواره ای هدهد - حسین براتی
حسین براتی در نمایشگاه تلکام تهران

فرصت های پیش آمده در دوران کرونا را به فال نیک گرفتم و همان روزها دانش خود را افزایش داده روش های خلاقانه تر و بهتری را برای جذب مشتری در بازار آشفته ایران امتحان کردم. سختی های آن دوران باعث شد که مردم ایران امروزه به خوبی با اینترنتی، تولید محتوا، طراحی سایت و اهمیت سئو آشنا شوند!

طراحی سایت – مشاوره – سئو – تولید محتوا

حال حسین براتی با کوله باری از تجربه در زمینه تولید محتوا، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت، سئو  و مشاوره تخصصی در کنار شماست. شما می توانید به راحتی از این دانش و تجربه برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنید. من تمام تجربیات و دانش خودم را برای پروژه هایی که به من ارائه می شود قرار می دهد.
صرف نظر از موارد تخصصی و شغلی، به مباحث فرهنگی، روانشناسی درست، سبک زندگی و سلامت بدن توجه ویژه دارم و مطالعه ها و ماجراجویی های متعددی در این موارد داشتم. در این سایت علاوه بر اینکه افتخار همکاری با شما را خواهم داشت ف تجربیات و دانش خود را نیز به رایگان با شما به اشتراک خواهم گذاشت.

معرفی سایت حسین براتی

سایت حسین براتی به عنوان یک محل برای دریافت مشاوره های تخصصی و بهبود کسب و کار و سایت شما ایجاد شده است . هدف همه کسب و کار ها افزایش درآمد است .

پس اگر در اینترنت سایتی دارید باید به دنبال افزایش درآمد خود از طریق این سایت باشید. ما به شما کمک می کنید که به این هدف برسید. طراحی سایت و سئو سایت شاید به صورت مستقیم در افزایش درآمد شما تاثیری نداشته باشد اما باعث بهبود برند و رشد تعداد کاربران و مشتریان شما می شود. این فرایند در دراز مدت باعث افزایش فروش و بهبود اعتبار و برند شما در بازار می شود .

حسین براتی