منوی دسته بندی

طراحی سایت در قم – 5 نکته در طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت در قم – 5 نکته در طراحی سایت وردپرسی

طراحی سایت در قم به صورت حرفه و اصولی در کوتاه ترین زمان ممکن انتجام می شود. امروزه تمامی کسب و کار ها دیگر به دنبال مشتریان محلی نیستند. مدیران موفق تفکرات خود را گسترش داده اند. مشتریان را محدود به شهر یا منطقه خود نکرده و به دنبال جذب مشتری و ارائه خدمات خود به صورت کشوری و حتی خارج از کشور هستند .

اهمیت طراحی سایت برای کسب و کار

قبل از اینکه در خصوص طراحی سایت در قم صحبت کنیم باید از اهمیت سایت در کسب و کار ها مواردی را بررسی کنیم. در دنیای امروزی طراحی وب سایت به مجموعه فرایندهایی گفته می‌شود که با استفاده از آن‌ها بخش برنامه نویسی و مدیریت پایگاه داده در سایت‌ ها ایجاد می‌شود. روش ‌های متعددی برای طراحی انواع سایت ‌ها وجود دارد که بر اساس نیاز کاربر یکی از آن‌ها انتخاب و سایت بر اساس آن طراحی و ایجاد می‌شود.

طراحی سایت چگونه است؟

درگذشته فرآیند طراحی سایت کمی پیچیده‌تر از امروز بوده است. برای طراحی سایت لازم بود که شما با زبان‌های برنامه‌نویسی اینترنت به‌خوبی آشنایی داشته باشید و از برنامه‌ها و واسط‌های زیبا برای طراحی سایت استفاده کنید. به‌مرور استفاده از کدهای متنوع در طراحی سایت‌ها منسوخ شد و تصمیم گرفته شد که سایت‌ها از ساختارها و قالب‌های یکنواختی پیروی کنند تا همه بتوانند از استانداردهای روز دنیا استفاده کنند.

به همین منظور برنامه‌های سایت‌ها و قالب‌های آماده و سیستم‌های مدیریت محتوای امروزی شکل گرفت. یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای امروزی وردپرس است که هسته اصلی سایت را تشکیل می‌دهد. در طی فرآیند طراحی سایت با وردپرس، شما می‌توانید با استفاده از هسته وردپرس یک سایت پایه را ایجاد کنید و سپس بخش‌های مختلف این سایت را طراحی و ایجاد کنید.

طراحی سایت در قم

طراحی سایت با وردپرس چگونه انجام می‌شود؟

طراحی سایت با وردپرس امروزه به یکی از مهم‌ترین و مطرح‌ترین بخش‌های طراحی سایت در دنیا تبدیل‌شده است. وردپرس به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد و افراد می‌توانند با استفاده از دانش و برنامه‌نویسی خود بخش‌های مختلف آن را تغییر داده بر اساس نیاز کاربران آن را سفارشی‌سازی کنند. به این فرایند تولید قالب‌های وردپرسی گفته می‌شود این قالب‌ها می‌توانند ویژگی‌های متنوعی را در اختیار داشته باشد.

امروزه طراحی سایت وردپرس یکی از پردرآمدترین شغل‌های دنیا است و افرادی که قالب‌های وردپرسی را طراحی و ایجاد می‌کنند می‌توانند تا مدت‌ها به منبع درامد عالی متصل باشند. دراین‌بین به علت رایگان بودن هسته وردپرس و سهولت استفاده از آن بیشتر مدیران وب‌سایت‌ها اقدام به راه‌اندازی وب‌سایت خود را ورد پرس کرده‌اند.

هنگامی‌که شما اقدام به طراحی وب سایت با وردپرس می‌کنید می‌توانید از قالب‌های رایگان وردپرس استفاده کنید که فقط هسته وردپرس را در خود قرار داده‌اند و قالب آن‌ها ازنظر زیبایی و ساختاری بسیار ساده است. اگر نیاز به سایت حرفه‌ای‌تری داشته باشید می‌توانید با هزینه‌ای اندک قالب‌های وردپرسی ایجادشده توسط برنامه نویسان را تهیه کنید. در این حالت شما به سایت‌های پیشرفته‌تر با امکانت بهتری دسترسی خواهید داشت. در هر دو حالت هسته این سایت‌ها وردپرسی است و اما قالب‌های وردپرس محبوب‌تر و جامع‌تر هستند چراکه امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.


برای طراحی وب سایت با وردپرس به چه چیزهایی نیاز است؟

برای طراحی وب سایت با وردپرس شما به موارد زیر نیاز دارید:

• خرید یک دامنه

خرید دامنه می‌تواند در بازه‌های زمانی یک‌ساله دوساله تا 5 ساله ئ یا حتی بیشتر انجام شود. دامنه‌های که به‌صورت.ir خریداری می‌شوند ارزان‌تر هستند و دامنه‌هایی که به‌صورت.com خریداری می‌شوند گران‌تر هستند. برای خرید دامنه باید به این نکته دقت کنید که کوتاه باشد و به خاطر سپردن آن آسان‌تر باشد.

• هاست تهیه کنید.

هاست محلی است که فایل‌های سایت شما روی آن ذخیره می‌شود این ‌هاست یک فضای اینترنتی است که روی یک سرور قرار دارد و عکس‌ها و فایل‌های سایت شما روی آن قرار می‌گیرد. هاست مناسب برای طراحی یک سایت با وردپرس حداقل باید یک گیگابایت باشد.

• قالب وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس شما نیاز به یک قالب وردپرس دارید. شما می‌توانید قالب رایگان آن را از سایت اصلی وردپرس تهیه کنید حتی قالب‌های رایگان به زبان فارسی نیز ایجادشده‌اند. برای اینکه به امکانات و ویژگی‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، می‌توانید یک قالب وردپرس را خریداری نمایید. در این صورت شما پشتیبانی قالب را نیز در اختیار خواهید داشت و در صورت بروز شدن قالب شما می‌توانید فایل‌های به‌روزرسانی آن را نیز دریافت نمایید.

• استفاده از افزونه‌های وردپرس

برای طراحی سایت با وردپرس شما به افزونه‌های وردپرس نیاز دارید. افزونه‌های وردپرس مانند برنامه‌هایی هستند که روی سایت نصب می‌شوند. این برنامه‌ها برای بهبود کارایی سایت و همچنین بهتر شدن تعامل کاربران با سایت می‌باشند. افزونه‌های زیاد برای وردپرس ایجادشده و تمامی آن‌ها دارای نسخه‌های رایگان می‌باشند که کارای آن‌ها را در نسخه‌های رایگان خواهید داشت اما برای استفاده از تمام ویژگی‌های و بخش‌های افزونه‌های وردپرس شما باید آن‌ها را خریداری نمایید.

• تجزیه‌وتحلیل سایت

یکی از مهم‌ترین کارها در طراحی سایت با وردپرس تجزیه‌وتحلیل سایت است. شما باید سایت خود را بعد از نصب تجزیه‌وتحلیل کنید و بخش‌هایی که نیاز است را به آن اضافه کنید. همچنینی سرعت بخش‌های مختلف سایت خود را اندازه‌گیری کنید تا بتوانید بهترین عملکرد را از سایت خود داشته باشید.


فرآیند طراحی سایت در قم

فرآیند طراحی سایت در قم


چگونه با وردپرس یک سایت زیبا و حرفه‌ای طراحی کنیم؟

شاید کلمه رایگان در این مقاله برای شما وسوسه کننده باشد. در واقع شما می توانید یک سایت رایگان برای خود داشته باشید اما سایت شما از ابتدایی ترین امکانات بهره خواهد برد. در واقع سایت های رایگان هیچ نوع ابزار و فرایند برای بهبود کارایی خود ندارند. به همین دلیل است که شما باید به سراغ شرکت ها و مجموعه های طراحی سایت رفته و از ان ها کمک بگیرید . از خرید قالب گرفته تا خرید افزونه های مورد نیاز برای بهبود سایت شما ، همگی را باید از شرکت های معتبر خریداری کنید .

با این کار شما می‌توانید یک سایت زیبا و حرفه‌ای وردپرس داشته باشید. برای طراحی سایت با ساختار وردپرس علاوه بر اینکه شما باید از امکانات و موارد بالا استفاده کنید ( خرید قالب و افزونه ها فراموش نشود) باید محتوای مناسبی نیز در اختیار داشته باشید.

استفاده از عکس‌های حرفه‌ای و زیبا به همراه استفاده از محتوا و متون حرفه‌ای باعث می‌شود که سایت شما زیباتر و حرفه‌ای‌تر به نظر برسد. استفاده از عکس‌ها و طرح‌های رنگی در کنار استفاده از افزونه‌های صفحه ساز و قابلیت ریسپانسیو می‌تواند به‌خوبی سایت شمارا حرفه‌ای و زیبا کند.


فرآیند طراحی سایت در قم

فرایند طراحی سایت در قم بر اساس اصول و استاندارد های روز دنیا انجام می شود . نکته‌ای که مهم است این است که نباید طراحی وب سایت با توسعه وب سایت اشتباه گرفته شود. طراح، یک وب سایت را از هیچ ساخته و آن را روی بستر اینترنت نصب کند در حالی که یک توسعه دهنده وب سایت بر روی یک وب سایت ساخته شده، کار کرده و آن را بروزرسانی می‌کند.

طراحی سایت در قم برای کسب و کار های مختلف

فرقی نمی کند که شما مالک چه کسب و کاری هستید. اگر فکر می کنید که میتوانید محصولات و خدمات خود را به افراد بیشتری در خارج از شهر ، استان و یا حتی کل کشور بفروشید قطعا به سایت نیاز خواهید داشت.

شما میتوانید بر اساس نیاز خود و همچنین مدل کسب و کاری که دارید از یک سایت معرفی برند ، سایت خدماتی و یا سایت فروشگاهی برای گسترش دامنه فعالیت خود استفاده کنید. منظور از سایت های فروشگاهی صرفا فروش موارد فیزیکی مثل پوشاک و مواد خوراکی و غیره نیست. اگر کمی در اینترنت بچرخید متوجه می شوید که حتی می توان دارو را هم به صورت اینترنتی به فروش رسانید .

فرآیند طراحی سایت در قم

طراحی سایت در قم در کوتاه ترنی زمان ممکن انجام می شود. فرقی نمی کند که سایت شما فروشگاهی است یا به دنبال یکسایت شرکتی هستید. تیم ما میت واند به راحتی سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن بر اساس استاندارد های روز دنیا ایجاد و پیاده سازی نماید.

طراحی سایت در قم و مشکل سئو

یکی از مواردی که افراد بعد از طراحی سایت در قم با ان مواجه می شود فرایند سئو و شناسایی سایت به کاربران و موتور های جست و جو است. برخی از تیم ها فقط به دنبال طراحی سایت هستند و دیگر به سراغ سئو و تولید محتوا نمی روند. با این حال شما می تنوانید به راحیت به تیم تولید محتوا و سئو مجموعه حسین براتی اعتماد کنید. تیم ما به عنوان یکی از قدیمی ترین تیم های تولید محتوا در ایران شناخته می شود .


حسین براتی:

طراحی سایت با وردپرس به یک از شایع‌ترین روش‌های طراحی در دنیا تبدیل‌شده است. امروزه روش‌های متعددی برای طراحی سایت وجود دارد. از برنامه‌نویسی پایه تا استفاده از برنامه‌های سایت ساز آنلاین و آفلاین و استفاده از قالب‌ها و سایت‌های آماده برای طراحی، همه این موارد به‌منظور سهولت در طراحی سایت ایجادشده‌اند.

معرفی حسین براتی

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.

استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.

خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی

ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.

همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

خدمات ما

خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.


خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.

1- خدمات سئو

خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.

2 – خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.

4 -خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.

4 – خدمات مشاوره سئو

یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.

مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینه‌سازی طراحی می کند.

HosseinBarati وب‌سایت
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *