مشاوره کسب و کار در خرم آباد – بررسی 12 ایده برای افزایش فروش
- HosseinBarati

مشاوره کسب و کار در خرم آباد در واقع نوعی فرایند است که به شما کمک می کند که کسب و کارتان را بهتر و جذابتر در اینترنت نمایش دهید. در این فرایند مشاوره ما به عنوان یک تیم به شما کمک می کنیم که سایت را جذاب تر کرده و محتوای تولید شده را به بهترین شکل ممکن روی سایت منتشر کنید تا کاربران بیشتری جذب سایت شما شوند . در نهایت فرآیند مشاوره ای ما منجر به افزایش مشتری و افزایش فروش محصولات و خدمات شما می شود .
اهمیت استفاده از مشاوره کسب و کار در خرم آباد
شاید در نگاه اول فرایند مشاوره کسب و کار در خرم آباد کمی ساده باشد. مانند دیگر مشاوره ها ما در طی یک جلسه به شما بگوییم که چه کاری بکنید و چه کاری نکنید ! در صورتی که اینگونه نیست . فرآیند مشاوره ای ما برای بهبود کسب و کار شما برنامه ریزی می شود. به عنوان مثال در این مقاله ما به شما آموزش میدهیم که چگونه با استفاده از قیمت گذاری تخفیفی اصولی بتوانید مشتریان بیشتری جذب کنید .
این روزها فروشگاهها برای افزایش فروش اقدام به تخفیف گذاری اجناس خود میکنند. شما هم ممکن است بارها تصمیم گرفته باشید که برای فروش بهتر و افزایش سهم فروش خود اقدام به تخفیف گذاری اجناس خود کنید؛ اما آیا در خصوص اصول تخفیف گذاری اطلاعاتی دارید؟ با ایدههای مختلف تخفیف گذاری برای افزایش فروش آشنایی دارید؟ برای پیدا کردن جواب این سؤالها تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.
بررسی 12 ایده تخفیف گذاری برای افزایش فروش در سایتها
قبل از اینکه 12 ایده تخفیف گذاری برای افزایش فروش را برای شما توضیح دهیم باید در خصوص تخفیف گذاری و بهترین زمان تخفیف گذاری به شما اطلاعاتی را ارائه دهیم. در واقع تخفیف باید درست و بهجا و در زمان مناسب خود ارائه شود تا بیشترین تاثیر را داشته باشد. استفاده از استراتژیهای تخفیف باید بر اساس اهداف کسبوکار شما باشد.
در واقع شما باید مشخص کنید که هدف شما از تخفیف افزایش فروش است و یا اینکه فقط قصد دارید انبار خود را خالی کرده و کالاهای قدیمی خود را به فروش برسانید. به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه 12 ایده تخفیف گذاری برای افزایش فروش را به شما معرفی کنیم موارد زیر را انجام دهیم.

قبل از تخفیف گذاری موارد زیر را بررسی کنید :
- هدف خود را از تخفیف دادن به مشتری مشخص کنید
اینکه هدف اصلی و نهایی هر فروشگاهی از تخفیف افزایش فروش است حرفی کاملاً درست است اما ممکن اگر تنها هدف همین باشد ممکن است که به هدف خود نرسید و نتیجه نهایی برای شما رضایتبخش نباشد. به همین دلیل پیش از اینکه اعلم به تخفیف کنید هدفهای خود را مشخص کنید؛ مثلاً مشخص کنید که افزایش فروش را تا چه اندازه میخواهید؟ چه حاشیه سودی مدنظر شما است؟ آیا برای مشتریهای قدیمی تخفیفهای ویژهای دارید؟ جلب مشتری جدید به چه صورت است؟
مشتریان را بخشبندی کنید
بهعنوان یک فروشنده باید این را بهخوبی بدانید که همه مشتریان در چشم شما برابر نیستند. هر مشتری جایگاه ویژه و خاصی دارد. به همین ترتیب هم باید تخفیفهای قرار دادهشده برای مشتریان متفاوت باشد. بهعنوانمثال به مشتریان وفادار خود باید تخفیفهای بیشتری ارائه دهید.
فروش محصولات قدیمی معرفی محصولات جدید
اینکه تخفیف میدهید تا محصولات قدیمی را بفروشید در نوع خودش خوب است اما میتوانید در کنار فروش محصولات قدیمی به مشتریان خود محصولات جدید را هم معرفی کنید. در واقع در کنار اینکه محصولات قدیمی را به فروش میرساند میتوانید محصولات جدید را هم به مشتریان خود معرفی کنید تا آنها را هم به فروش برسانید.
ارائه تخفیفهای جذاب
علاوه بر اینکه باید تخفیفها را بهموقع و در زمان مشخص ارائه دهید باید آنها را به شکلی جذاب به مشتریان خود معرفی کنید. حتماً شما هم تبلیغات و جشنوارههای تبلیغی شرکتهای دیگر را دیدهاید. سعی کنید تخفیفهای خود را به شکل جذابی به مشتری منتقل کنید تا آنها نیز نسبت به خرید کالاهای شما اشتیاق نشان بدهند.
بررسی 12 ایده تخفیف گذاری برای افزایش فروش
حال که به خوبی با اهمیت مشاوره کسب و کار در خرم آباد آشنا شده اید ما در این مقاله برای شما 12 ایده تخفیف گذاری برای افزایش فروش آماده کردهایم. شما میتوانید با بررسی این 12 ایده بهراحتی فرایند تخفیف گذاری کالاهای خود را انجام دهید.
1. با یک پیشنهاد تخفیف خوب مشتریان جدید را هدف بگیرید.
ممکن است یک بازدیدکننده جدید وارد سایت شما شود، پس بهتر است قبل اینکه پنجرههای تخفیف را برای او باز کنید کمی صبر کنید. چراکه بازدیدکنندههای جدید معمولاً آمادگی لازم را برای خرید و پرداخت هزینه ندارند. پس بهتر است قبل از اینکه تبلیغات تخفیفی را به آنها نشان دهید کمی صبر کنید. شما میتوانید از آنها ایمیلشان را دریافت کرده و اعلام کنید که در صورت تمایل برای اطلاع از تخفیفیهای مجموعه ایمیل خودشان را ارسال کنند. در این صورت هم بازدیدکننده جدید خود را حفظ کردهاید و همینکه ایمیل آنها را دریافت کردهاید و بانک مشتریان خود را افزایش دادهاید.
البته قبل از انجام این کار باید مراقب مشتریهای قدیمی خود باشید، همچنین بهتر است که پیامهای تبلیغاتی و تخفیفهای خود را شخص سازی کنید تا بازدیدکنندهها متوجه شوند که این پیام برای آنها ارسالشده است. بهتر است از کلمات صمیمی مانند مشتری عزیز استفاده کنید. همچنین این نکته را نیز فراموش نکنید که باید دلیل تخفیف خود را به مشتری بیان کنید. سعی کنید دلیلهای قابلباور ذکر کنید تا مشتری به شما و تخفیفیهای سایت شما بیشتر اعتماد کند.
2. به مشتریان وفادار خود پاداش بدهید.
مهمترین ایده در تخفیف گذاری برای افزایش فروش این است که به مشتریان وفادار خود پاداش مناسب تری بدهید. یکی از بهترین روشها برای جلب رضایت مشتریان فعلی و حفظ آنها این است که به آنها اعلام کنید نسبت به این وفاداری آنها ابراز خرسندی میکنید. پس میتوانید به خریدهای جدید آنها تخفیفهای بیشتری ارائه دهید. در واقع باید بین مشتریان قدیمی و جدید شما تفاوتی باشد تا مشتریان قدیمی وفادار تر شوند .
3. تخفیف گذاری مناسبی را فراموش نکنید.
یکی دیگر از ایدههای مهم در تخفیف گذاری برای افزایش فروش استفاده از فرایند تخفیف گذاری مناسبتی است. شما میتوانید به بهانههای مختلف مانند انواع تعطیلات و مناسبتها تخفیف گذاریهای خود را شروع کنید. بهتر است از چند روز قبل این نوع تخفیف گذاریها را به اطلاع مشتریان خود برسانید. تخفیف سالگرد تاسیس برای مشتریانی که در سال اول از محصولات و خدمات شما استفاده کرده اند یکی از این موارد است .
4. ایجاد حس اضطرار و عجله در مشتریان
برای برخی از اجناس خود محدودیت کالایی تعریف کنید؛ مثلاً اعلام کنید که همین تعداد بیشتر نمانده و تخفیف هم خورده است. یا اینکه اعلام کنید فقط چند روز یا چند ساعت تا پایان تخفیفیهای شگفتانگیز ما باقیمانده است. در این صورت بادید کننده گاه و مشتریان شما برای استفاده از این تخفیفها عجله خواهند کرد.
5. تخفیف گذاری برای محصولات جدید خود
یکی دیگر از ایدهها در تخفیف گذاری برای افزایش فروش این است که برای محصولات جدید خود تخفیفهای عرضه اولیه قرار دهید. بهعنوانمثال اگر میخواهید کالای شما در همان عرضه اولیه فروش خوبی را تجربه کند اعلام کنید که محصول شما با مثلاً 10 درصد تخفیف بهصورت پیشفروش ارائه میشود. یا به 100 نفر اولی که این محصول را خریداری کنند مقدار 15 درصد تخفیف داده میشود. البته نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت کنید این است که برای تخفیفهای خود مقدار منطقی در نظر بگیرید و در تخفیف دادن زیادهروی نکنید.
6. تخفیف بیشتر برای خرید بیشتر
یکی دیگر از ایدههای جذاب و تأثیرگذار در تخفیف گذاری برای افزایش فروش ارائه تخفیفهای بیشتر در آزاری خرید بیشتر است. بهعنوانمثال اعلام کنید که به ازای هر 1 میلیون تومان خرید به سبد نهایی خرید شما 10 درصد تخفیف داده میشود. این تخفیف با تخفیفی که روی کالاها ارائه میدهید متفاوت خواهد بود. همچنین میتوانید اعلام کنید که به ازای خرید بیش از یک مقدار به مشتری تخفیفی بیشتری ارائه میدهید.
7. تخفیف خاص برای مشترکین خاص
یکی از بهترین استراتژیها که در تخفیف گذاری قرارگرفته، ایده ارائه تخفیفهای خاص برای مشترکین خاص است. در واقع با این کار شما به مشتریان خود اعلام میکنید که اگر به باشگاه مشتریان شما ملحق شوند میتوانند از مزایا و تخفیفیهای خطای بهرهمند شوند. با این کار شما میتوانید باشگاه مشتریان خود را بهخوبی گسترش دهید. عضویت در این باشگاه و یا دریافت وجه اشتراک عضویت در این باشگاه بر اساس سیاستهای کاری و کسبوکار شما تدوین میشود.
8. تخفیفها را بهصورت پکیج یا بسته ارائه بدهید.
یکی دیگر از ایدههایی که در تخفیف گذاری قرار میگیرد ایده فروش پکیجی با تخفیف است. فرقی نمیکند کسبوکار شما چه چیزی باشد و شما چه محصولی را به فروش برسانید چراکه همواره برخی محصولات در فروشگاه شما به فروش نرفته و مشتری ندارند. شما میتوانید به ازای هر خرید کالا یکی از این کالاها را به مشتریان خود بهعنوان تخفیف ارائه دهید. البته در این صورت باید دقت کنید کالایی که بهعنوان تخفیفی ارائه میدهید ارزش خیلی بالایی نداشته باشد و شما ضرر کنید. با این کار هم فروش محصولات جدید خود را افزایش میدهند و هم محصولات قدیمی ته انبار مانده را به فروش میرساند.
9. از تکنیک بازیابی سبد خرید رها شده استفاده کنید.
ممکن است برخی از مشتریان شما سبد خرید کالاها را در سایت شما رها کنند و خرید خود را ناتمام بگذارند. این موضوع میتواند دلایل گوناگونی داشته باشد مثلاً یکی از دلایلی که اغلب خریداران خریدهای خود را نیمهتمام میگذارند هزینههای ارسال کالا و یا مالیات است که آنها را از خرید منصرف میکند. شما میتوانید برای این کار از مشتریان خود در هنگام خرید شماره تماس دریافت کنید و درصورتیکه سبد خرید آنها نیمهتمام باقی ماند با شمارههای آنها تماس گرفته و تخفیفیهای جالب و هیجانانگیزی را به آنها ارائه دهید. حتی میتوانید فرایند ارسال بار برای آنها رایگان کنید.
10. تخفیف بهشرط بازاریابی محصولات در فضای دیجیتال
یکی از روشهای مؤثر در تخفیف گذاری برای افزایش فروش فرایند تخفیف دهی بهشرط بازاریابی است و در این روش منظور از بازاریابی همان بازاریابی دهانبهدهان است. بهعنوانمثال شما میتوانید به مشتری خود اعلام کنید که درصورتیکه محصول شما را به دوست خود معرفی کند او ( دوست) در اولین خورید خود 20 درصد تخفیف دریافت خواهد کرد. مشتری معرفی کننده نیز در خرید بعدی خود شامل 25 درصد تخفیف ویژه خواهد شد. جالب است بدانید که تأثیر بازاریابی دهانبهدهان بسیار بالا بوده و فروش شمارا بهشدت بالا میبرد. این یکی از روش هایی که مجموعه های بزرگی مانند همراه اول و ایرانسل در سال های اخیر به شدت از آن استفاده کرده و جواب گرفته اند .
11. مراسمهای دورهمی و همایش برگزار کرده و به شرکتکنندهها تخفیف ویژه بدهید
یکی از ایدههای جذاب در تخفیف گذاری برای افزایش فروش این است که مشتریان خاص و وفادار خود را برای دورهمی و همایشها دعوت کرده و در این همایشها و دورهمی ها به آنها تخفیفیهای ویژه ارائه بدهید. این کار هم باعث جلبتوجه مشتریان شما شده و هم باعث افزایش فروش محصولات شما میشود. همچنین این کار باعث میشود که سطح رضایتمندی مشتریان شما بهشدت افزایش پیدا کند.
12. ارائه تخفیف بهصورت خصوصی برای مشتریان
یکی دیگر از ایدههای موفق در تخفیف گذاری این است که برای مشتریان خود بهصورت خصوصی تخفیف بدهید؛ مثلاً اعلام کنید که 20 درصد تخفیف فقط برای اعضای کانال یا گروه تلگرامی ارائه میشود. درصورتیکه عضو کانال یا گروه ما باشید میتوانید با کلیک روی گزینه تخفیفی 20 درصدی این تخفیف را در خریدهای خود اعمال کنید. با این کار افرادی که عضو کانال یا گروه شما هستند احساس خاص بودن کرده و از اینکه عضو این کانال هستند ابزار خشنودی میکنند.
نحوه دریافت مشاوره کسب و کار در خرم آباد
در مقاله بالا در خصوص تخفیف گذاری که یکی از موارد مهم در تمامی کسب و کار ها است به شما مواردی را اعلام کردید . حال می توان در خصوص مشاوره کسب و کار در خرم آباد صحبت کرد.اگر یک سایت برای کسب و کار خود دارید یا می خواهید سایتی داشته باشید که از محتوای فاخر و استاندارد مخصوص خودتان استفاده می کند اینجا بهترین محل برای شما است . ما در این مجموعه با استفاده از روش های استاندارد و اصولی به شما یاد میدهیم که چگونه محتوای مناسب تولید کنید.
در فرایند مشاوره کسب و کار در خرم آباد شما می توانید به راحتی با استراتژی محتوا و فرایند استراتژی تولید محتوا آشنا شده و با استفاده از آنها به راحتی محتوای مورد نیاز خودتان را تولید کنید. در نتیجه می توانید هم از خدمات مشاوره ای ما استفاده کرده و هم محتوای خاص و اختصاصی خودتان را تولید کنید.
مشاوره کسب و کار در خرم آباد در واقع به عنوان یک محرک برای بهبود سایت و کسب و کار شما عمل می کند. در این فرایند مشاوره ای شما در نهایت سایتی بهتر ، محتوایی استاندارد تر و کاربرانی بیشتر خواهید داشت. نتیجه این موارد باعث می شود که کسب و کار شما بهتر و پر رونق تر شده و در نهایت باعث افزایش درآمد شما شود . یک مدیر موفق به خوبی می داند که هرچه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشند به معنی افزایش اعتبار سایت و کسب و کار است. در نتیجه خرید و سود کسب و کار هم بیشتر خواهد شد .
استفاده از خدمات مشاوره ای مجموعه حسین براتی
حال با بررسی یک بخش کوچه از فرایند مشاوره کسب و کار در خرم آباد متوجه اهمیت آن شدید. باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به کسب و کار های بزرگ و کوچکی که در خرم آباد وجود دارد ، رقابت ها بسیار سنگین و بالا است. در نتیجه شما باید به خوبی بتواند استراتژی های خود را در قبال معرفی بهتر محصولات خود، تنظیم کنید. هرچه استراتژی شما بهتر و مفیدتر باشد سایت و محتوای شما بیشتر دیده شده و در نتیجه کسب و کار شما بیشتر دیده می شود.
حسین براتی
فرقی نمیکند کسبوکار شما اینترنتی باشد یا یک کسبوکار و فروشگاه را اداره کنید. همواره تخفیف گذاری یکی از روشهای جلب مشتری بیشتر و افزایش فروش است اما برای این کار اصول و قواعدی است که باید رعایت شود
معرفی حسین براتی
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته میشوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.
استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.
ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها
من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدتزمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسبوکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینههای مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.
همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسبوکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسبوکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکههای اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت میکنم. کسبوکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سالها از خدمات مشاورهای ارائه شده توسط من برای بهبود کسبوکار و توسعه برند خود استفاده کردهاند.
خدمات ما
خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.
خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.
1- خدمات سئو
خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.
2 – خدمات طراحی سایت
خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.
4 -خدمات تولید محتوا
خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.
4 – خدمات مشاوره سئو
یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.
مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینهسازی طراحی می کند.