مشاوره کسب و کار در اراک – بررسی 9 نکته مهم در قیمت گذاری
- HosseinBarati

مشاوره کسب و کار در اراک در واقع نوعی فرایند است که به شما کمک می کند که کسب و کارتان را بهتر و جذابتر در اینترنت نمایش دهید. در این فرایند مشاوره ما به عنوان یک تیم به شما کمک می کنیم که سایت را جذاب تر کرده و محتوای تولید شده را به بهترین شکل ممکن روی سایت منتشر کنید تا کاربران بیشتری جذب سایت شما شوند .
اهمیت استفاده از مشاوره کسب و کار در اراک
شاید در نگاه اول فرایند مشاوره کسب و کار در اراک کمی ساده باشد. مانند دیگر مشاوره ها ما در طی یک جلسه به شما بگوییم که چه کاری بکنید و چه کاری نکنید ! در صورتی که اینگونه نیست . یکی از موارد جالبی که همواره به عنوان مشاوره به ما مراجعه می کنند نحوه قیمت گذاری محصولات و خدمات است . با توجه به بازار رقابتی که امروزه شاهد آن هستیم قیمت گذاری به امری مهم تبدیل شده است . ما در این مقاله قصد داریم به شما روش قیمت گذاری درست محصولات و خدمات را ارائه دهیم .
استراتژی قیمت گذاری برای محصولات فروشگاه، عملی حساس و یکی از مهمترین دغدغههای فروشندگان است. قیمت پایین همیشه ایده آل نیست چون ممکن است که فروش را مناسب کند اما سود حاصله را بهشدت پایین بیاورد. قیمت بالا هم باعث کاهش فروش میشود. پس برای اینکه قیمتی مناسب داشته باشید باید از یک استراتژی قیمت گذاری استفاده کنیم.
بهترین استراتژی قیمت گذاری برای محصولات برای فروش بیشتر
قبل از اینکه به صورت کلی در خصوص مشاوره کسب و کار در اراک صحبت کنیم بهتر است با همین بخش کوچک شروع کنیم. در همین ابتدای امر لازم است بگوییم که استراتژی قیمت گذاری برای محصولات هر کسب و کاری منحصر به فرد است. این به این معناست که حتی در کسب و کار های مشابه هم نمی توان از یک استراتژی واحد بهره برد. عوامل زیاد برای قیمت گذاری محصولات دخیل هستند مانند هزینه های تولید، هزینه های کسب و کار، هزینه های درآمدی، قیمت رقبا، هزینه های سربار و غیره که باعث میشود قیمت نهایی کی یک محصول و یا خدمات بسیار متفاوت باشد.

استراتژی قیمت گذاری برای محصولات در خرده فروشی ها
در دنیای امروزی خرده فروشی ها عمدتاً خودشان تصمیم میگیرند که محصولات خود را با چه قیمتی به فروش برسانند. در واقع آنها از یک اساس قیمت گذاری به نام Keystone pricing استفاده می کنند. در این حالت آنها بر اساس هزینه های انجام شده قیمت یک محصول را دو برابر می کنند تا حاشیه سود مناسبی داشته باشند. همچنین خرده فروشی ها در هر فروش بر اساس شرایط مشتری می توانند قیمت را کمی کاهش دهند تا بتوانند فروش موفقی داشته باشند.
ساده ترین فرمول برای خرده فروشی ها به شرح زیر است:
به عنوان مثال شما می خواهید کالایی را با قیمت اولیه 15000 تومان، برای فروش نهایی قیمت گذاری کنید. در این حالت شما حاشیه سود مطمئن 50% را هدف میگیرید . در نتیجه قیمت کالای شما با حاشیه سود 50 درصد چیزی حدود 22 هزار تومان می شود. این قیمتی است که رقبای شما نیز آن را لحاظ می کنند. اما شما برای فروش بهتر و بیشتر نسبت به رقبا باید با قیمت مناسب و کمتر از آنها کالای خود را ارائه دهید . در نتیجه اما برای اینکه بتوانید فروش موفقی هم داشت شاید حاشیه سود خود را تا 40% پایین میآورید.
نکته مهم 1
به یاد داشته باشید که این درصد و مقدار ها برای همه کالا ها یکسان نیست. در برخی از موارد شما باید هزینه های باربری ، ارسال ، هزینه های سرآمد و جاری ( هزینه هایی مثل بیمه ، اجاره ، گمرک، و غیره ) را نیز به قیمت اولیه اضافه کنید و بعد سود خود را لحاظ کنید.
نکته مهم 2
در صورتی که کالای شما مشابه در بازار دارد حتما باید قیمت کف بازار را برای کالای خود پیدا کرده و سپس اقدام به تهیه کالا و ارائه آن کنید. ممکن است که قیمت کف بازار ارائه شده با قیمت نهایی اختلاف بالایی داشته باشد و کالای شما به فروش نرود.
معرفی 9 نکته و روش مهم در استراتژی قیمت گذاری برای محصولات
این نکته را باید به یاد داشته باشید که برای استراتژی قیمت گذاری برای محصولات در خرده فروشی ها این فرمول همیشه جوابگو نیست. در خرده فروشی ها و روشهای زیادی برای قیمت گذاری وجود دارد که ما در اینجا 9 روش را به شما اعلام میکنیم:
1. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات در خرده فروشی ها بر اساس روش MSRP
در این حالت قیمت نهایی محصول توسط تولیدکننده به خرده فروش اعلام میشود. در حالت تولید کننده ها در ابتدا بر اساس MSRP استاندارد هایی را برای خرده فروشها در مناطق مختلف در نظر می گیرند. در نتیجه در مناطق مختلف و بر اساس معیار های زندگی قیمت نهایی یک محصول ثابت خواهد ماند.
در این حالت دستگاه ها با قیمت های ثابت در تمام نقاط شهر یا کشور به فروش می رسد. خرده فروشی ها همواره بیشترین استقبال را از روش MSRP می کنند. این روش برای دستگاه های استاندارد بالا مانند دستگاه های الکترونیکی مانند گوشی موبایل استفاده میشود.
- مزایا استفاده از روش MSRP: در این روش خرده فروش زمان بسیار کمتری را صرف قیمت گذاری محصول میکند.
- معایب استفاده از روش MSRP: عدم رقابتی بودن قیمت ها و اینکه خرده فروشها مجبور میشود محصولاتی متعلق به یک صنعت خاص را به فروش برسانند.
2. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات در خرده فروشی ها بر اساس قیمت گذاری اسمی یا همان مضاعف
در این روش همانطور که در بالا هم به آن اشاره شد خرید و فروش بر اساس استراتژی قیمت گذاری برای محصولات برای خرده فروشی از روش سنتی استفاده میکند و قیمت نهایی محصول را دو برابر میکند. در این حالت یا خرده فروش سود خواهد کرد و یا ضرر. در واقع اگر محصول خریداری شده توسط خرده فروش دارای هزینه های زیادی برای نگهداری و حمل و نقل باشد یا دوره گردش فروش ان بسیار کند باشد، در این حالت خرده فروش ضرر خواهد کرد.
همچنین اگر کالای مدنظر خرده فروش در دیگر فروشگاه ها به آسانی یافت شود در این حالت قیمت گذاری با این روش موفق نخواهد بود و دیگران می توانند با قیمتی به مراتب کمتر از شما کالای خود را به فروش برسانند.
- مزایای این روش: قیمت گذاری سریع با یک حساب کتاب ساده
- معایب این روش: بر اساس نوع کالا و درخواست برای خرید آن می تواند به این ختم شود که شما قیمت بسیار بالایی برای محصول خود قرار دهید و محصول شما فروش نرود.
3. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات در خرده فروشی ها بر اساس روش قیمت گذاری چندگانه
در این روش فروشنده با قیمت گذاری یک محصول بیش از یک کالا را به فروش می رساند. این روش در خواروبار فروشی ها، فروشگاه های پوشاک، جوراب و غیره و حتی فروش لوازم دیجیتال مانند کنسول های بازی بسیار رواج دارد. به عنوان مثال در کنسول های بازی شما می توانید هنگام خرید یک کنسول نینتندو یا پلی استیشن یک بازی هم دریافت کنید ولی هزینه ای برای بازی پرداخت نکنید. در این حالت فروش کالا ها می تواند نسبت به فروش تکی بسیار موفق تر عمل کنند.
- مزایای این روش: خرده فروشها از این روش برای خلق موقعیت های ویژه استفاده میکند. در این حالت ارزش خرید یک کالا را بالا برده و در نتیجه فروش بیشتری را تجربه می کنند. همچنین محصولات خود را به صورت گروهی به فروش می رسانند.
- معایب این روش: وقتی شما محصولات را به صورت دسته بندی به فروش برسانید برای فروش تکی آنها با قیمت ها بالاتر به درد سر خواهید افتاد. در نتیجه مشتری ها از قیمت های فروش تکی شما بهشدت ناراضی خواهند بود.
4. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با استفاده از روش قیمت گذاری نفوذی و قیمت گذاری تخفیفی
در دنیای امروزی مشتریها عاشق فروشهای ویژه، تخفیف های خرید، حراجی ها و قیمت گذاری های فصلی هستند. در نتیجه تقریباً اکثر فروشندهها در یک دوره از سال برای فروش بالای خود یک دورهفروش ویژه را آغاز میکنند و محصولات خود را با تخفیف به فروش می رسانند.
این کار علاوه بر اینکه باعث فروش بیشتر کالا میشود باعث میشود که افراد بیشتری به مغازه مراجعه کنند. همچنین می توان کالاهای فروش نرفته را نیز با استفاده از این استراتژی قیمت گذاری برای محصولات، به فروش رسانید. در این حالت مشتریهای بیشتری به فروشگاه جذب خواهند شد.
- مزایای استفاده از این روش: این روش می تواند برای فروش تمامی کالا ها و حتی کالاهای موجود در انبار و خارج از فصل نیز بسیار موثر باشد.
- معایب استفاده از این روش: اگر از این روش بهدفعات استفاده شود باعث میشود که فروشگاه شما به عنوان یکخرده فروش همواره با تخفیف شناخته شود. در این حالت قدرت چانهزنی مشتری برای دریافت تخفیفی بیشتر را افزایش می دهد. در نتیجه شما نمی توانید محصولات خود را به قیمت های عادی به فروش برسانید.
5. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با استفاده از روش قیمت گذاری با ضرر کنترل شده
در این روی یک یا چند محصول تخفیف زده میشود و مابقی محصولات با قیمت عادی به فروش می رسند. در این حالت فروشندهها شما را به خرید محصولات تخفیف خورده ترغیب کرده و در ادامه به شما اعلام می کنند که از دیگر محصولات فروشگاه نیز بازدید کنید.
در نتیجه در این استراتژی قیمت گذاری برای محصولات، مشتری همراه علاوه بر خرید محصول تخفیف خورده محصولات دیگر را نیز خریداری میکند. نمونه موفق این روش در هایپر مارکت های بزرگ انجام میشود. در این حالت یک کالا با قیمتی به مراتب پایین تر از قمیت بازار فروخته میشود اما در کنار آن دیگر محصولات نیز به مشتری فروخته میشود. در این حالت فروشنده ضرر و زیان فروش محصول ارزان خود را با فروش دیگر محصولات جبران میکند.
- مزایای این روش: این کار برای خرده فروشی ها بسیار مناسب است آنها مشتری را ترغیب به خرید یک محصول دیگر می کنند و در نتیجه فروش کلی خود را افزایش داده و ضرر فروش محصول خود را جبران کند.
- معایب این روش: اگر شما از این روش بیش از حد استفاده کنید مشتریان با انتظار تخفیفی گرفتن بیشتر وارد فروشگاه شما می شوند و در نتیجه قدرت چانهزنی مشتری بالاتر می رود.
6. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با استفاده از روش قیمت گذاری روانشناسانه
استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با استفاده از روش قیمت گذاری روان شناسانه به این معنی است که با استفاده از شرایط و ویژگی های خاص مردم را به خرید کالاها مجبور کنیم. در واقع او در این روش به جای اینکه قیمت یک کالا را مثلاً 90 هزار تومان قرار دهیم آن را با قیمت 89 هزار تومان به مشتری به فروش برسانیم. انکار در اروپا با برچسب های قیمتی 5 دلار و 99 سنت انجام میشود.
تحقیقات زیادی برای ای نروش انجام شده است. در این تحقیقات مشخص شده است که استفاده از رقم های آخر فرد میتواند فروش کالاها را تا 24% افزایش دهد. در بین رقم های فرد رقم 9 بیشترین تاثیر را روش خریداران دارد و این تفکر را به خریدار القا میکند که این کالا ارزش خریدی به اندازه یک کالای گران تر را دارد ولی با قیمتی پایین تر فروخته میشود.
- مزایای استفاده از این روش: استفاده از قیمت گذاری جذاب به فروشنده این اجازه را می دهد که مشتریان خود را هیجانی کند. خاتمه یکی عدد با رقم فرد به خریدار این تفکر را القا میکند که معامله مناسبی انجام داده است.
- معایب این روش: در هنگام فروش کالای لوکس این کار ممکن است به برند شما آسیب وارد کند. این روی برای فروشگاه های لوکس فروشی اصلاً پیشنهاد نمیشود. چرا که به مشتری این حس را القا میکند که این کالای لوکس حتماً ایرادی دارد که اینگونه به فروش می رسد.
7. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با استفاده از روش قیمت گذاری رقابتی
استراتژی قیمت گذاری برای محصولات به صورت قیمت گذاری رقابتی باعث ضربه زدن به رقبای شما میشود. در این روش باید از قیمت رقبای خود اطلاعات کامل داشته باشید به صورت آگاهانه قیمت محصولات خود را مشخص کنید. در این حالت قیمت های شما باید کمتر از قیمت رقبای شما باشد.
البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از استراتژی قیمت گذاری برای محصولات به روش قیمت گذاری رقابتی همواره هم مناسب و بهترین استراتژی نیست چرا که باعث به وجود آمدن یک مسابقه جهت کاهش قیمت میشود و ممکن است که به کاهش کیفیت محصول منجر شود.
- مزایای این روش: این روش زمانی می تواند موثر باشد که شما بتوانید با خریدار خود مذاکره کنید. همچنین بتوانید با تأمین کنندگان قطعات خود مذاکره کنید تا هزینه نهایی قطعات شما را کاهش دهند.
- معایب این روش: اگر خرده فروشی شما نسبت به رقیب خود کوچکتر باشد استفاده از استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با روش قیمت گذاری رقابتی نمیتواند برای شما کارگشا باشد چرا که با استفاده از این روش شما سود کمتری به دست میآورید و در نتیجه ممکن است تا پایان رقابت دوام نیاوردید.
8. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با روش قیمت گذاری بالا
در این روش شما قیمت خود را بالاتر از قیمت رقبای خود قرار میدهید. در حالت شما برند خود را باید به عنوان یک برند لاکچری و باکیفیتتر به مشتریان خود معرفی کنید؛ مانند اینکه شما در یک رستوران لاکچری در بالای شهر یک غذای معمولی را با قیمتی بالاتر خریداری کنید و از این خرید احساس رضایت هم داشته باشد. این کاری است که معمولاً در فروشگاه های کالاهای لوکس، لباس لاکچری، ساعت فروشی ها و رستوران ها اتفاق می افتد.
- مزایای این روش: در این حالت یک حالت از رضایت و کیفیت در اطراف فروشگاه شما ایجاد میشود. خریداران و مشتریان این حس را پیدا می کنند که قیمت بالاتر محصولات شما به این دلیل است که محصولات شما کیفیت بالاتری نسبت به دیگران دارند.
- معایب این روش: در این روش شما باید به موقعیت و محل فیزیکی فروشگاه خود توجه زیاد کنید. اگر مشتریان به قسمت حساس باشند و گزینه های دیگری برای خرید در دسترس داشته باشند به سراغ شما نخواهند آمد. یک فروشگاه لاکچری باید در محله ای لوکس ایجاد شود نه در حاشیه شهر با قدرت خرید پایین!
9. استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با استفاده از روش قیمت گذاری لنگری
در این روش از یک تاکتیک روانشناسانه دیگر استفاده میشود. در این حالت فروشنده ابتدا قیمت اصلی و نهایی محصول را درج میکند و سپس برای جذب مشتری قیمت تخفیف خورده آن را نیز به مشتری نشان می دهد. در این حالت مشورتی سریع مقایسه میکند که چقدر با خرید این کالا می تواند تخفیف بگیرد. این نوع قیمت گذاری را استراتژی قیمت گذاری برای محصولات با روش قیمت گذاری لنگری می نامند. در این روش توجه مشتری به قیمت ها معطوف میشود و آنها بیشتر برای خرید انواع کالا ها ترغیب می شوند. این روش در فروشگاه ها و سوپر مارکت ها و هایپرمارکت ها بهشدت رواج دارد.
- مزایای استفاده از این روش: اگر قیمت اصلی را خیلی بیشتر از قیمت تخفیف خورده قرار دهید مشتری می تواند به صورت آنی برای خرید محصول شما تصمیم گیری کند.
- معایب این روش: اگر قیمت غیرواقعی برای محصولات خود درج کنید خیلی سریع اعتماد مشتری نسبت به قیمت گذاری و فروشگاه شما از بین خواهد رفت. به این نکته توجه کنید که قیمت های شما را می توان بهراحتی با قیمت های فروشگاه های آنلاین مقایسه کرد.
حال با این روشها باید مشخص کنیم که با استفاده از استراتژی قیمت گذاری برای محصولات چگونه بتوانی قیمت کالای خود را مشخص کنیم و برای این کار در ابتدا موقعیت فروشگاه خود را بررسی کنید. سپس کسب و کار خود و نوع مشتریان خود را بررسی کنید. باید به قیمت نهایی محصول و نوع فروش آن توجه کنید. در نهایت باید یکی از روشهای بالا را انتخاب نمایید.
قیمت فروش عمده کالا ها به چه صورت است؟
موارد اعلامشده در بالا برای خرده فروشها بود. این موارد به عنوان استراتژی قیمت گذاری برای محصولات در خرده فروشها مطرح بود اما برای فروش عمده باید چهکاری کرد؟ در این روش بهترین کار استفاده از روابط فروش تجاری است. در حالت شما باید به عنوان یک بنگاه تجاری محصولات خود را به یک بنگاه تجاری دیگر بفروشید. این حالت در علم فروش به عنوان فروش B2B اعلام میشود.
محاسبه هزینه کالای تولید شده با استفاده از روش OGM
در استراتژی قیمت گذاری برای محصولات شما باید در ابتدا هزینه تولید خود را مشخص کنید. این عدد شامل هزینه کلی برای ساخت محصول میشود. مواردی مانند استفاده از مواد اولیه، دستمزد، هزینه سربار، حمل و نقل ، نگهداری و دیگر هزینه های جاری را باید مورد بررسی قرار دهید.
OGM یک محصول با محاسبات زیر قابل تخمین است
هزینه اضافی و بالاسری + هزینه کلی دستمزد + هزینه کلی مواد اولیه = هزینه کالاهای تولید شده
محاسبه حاشیه سود
در استراتژی قیمت گذاری برای محصولات باید به دنبال حاشیه سود مطمئن هم بشاید. این حاشیه سود روی مقدار 5 درصد قرار گرفته است.
درصد حاشیه سود خرده فروشی با فرمول زیر قابل تخمین است:
حاشیه سود خرده فروشی = قیمت خرده فروشی ÷ (هزینه – قیمت خرده فروشی)
نکته 1
عدد نهایی به دست امده را در 100 ضرب می کنیم تا درصد حاشیه سود بدست آید.
در نهایت شما باید با استفاده از یک استراتژی مناسب به عنوان استراتژی قیمت گذاری برای محصولات قیمت های مشخصی برای کالاهای خود ایجاد کنید. به این نکته توجه داشته باشید که هر برندی و کسب و کاری نیاز به یک استراتژی منحصر به فرد خود دارد. در این حالت می توانید بهترین فروش را تجربه کنید.
نحوه دریافت مشاوره کسب و کار در اراک
حال می توان در خصوص مشاوره کسب و کار در اراک صحبت کرد.اگر یک سایت برای کسب و کار خود دارید یا می خواهید سایتی داشته باشید که از محتوای فاخر و استاندارد مخصوص خودتان استفاده می کند اینجا بهترین محل برای شما است . ما در این مجموعه با استفاده از روش های استاندارد و اصولی به شما یاد میدهیم که چگونه محتوای مناسب تولید کنید.
در فرایند مشاوره کسب و کار در اراک شما می توانید به راحتی با استراتژی محتوا و فرایند استراتژی تولید محتوا آشنا شده و با استفاده از آنها به راحتی محتوای مورد نیاز خودتان را تولید کنید. در نتیجه می توانید هم از خدمات مشاوره ای ما استفاده کرده و هم محتوای خاص و اختصاصی خودتا را تولید کنید . برای اینکه به خوبی با استراتژی محتوا آشنا شوید بهتر است موارد ارائه شده در ادامه را با دقت مطالعه کنید .
مشاوره کسب و کار در اراک در واقع به عنوان یک محرک برای بهبود سایت شما عمل می کند. در این فرایند مشاوره ای شما در نهایت سایتی بهتر ، محتوایی استاندارد تر و کاربرانی بیشتر خواهید داشت. یک مدیر موفق به خوبی می داند که هرچه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشند به معنی افزایش اعتبار سایت و کسب و کار است. در نتیجه خرید و سود کسب و کار هم بیشتر خواهد شد .
استفاده از خدمات مشاوره ای مجموعه حسین براتی
حال با بررسی یک بخش کوچه از فرایند مشاوره کسب و کار در اراک متوجه اهمیت آن شدید در واقع استراتژی محتوایی تنها بخشی کوچک از فرآیند های مشاوره ای است که ما به شما ارائه می دهیم . باید به این نکته توجه داشته باشید که با توجه به کسب و کار های بزرگ و کوچکی که در اراک وجود دارد ، رقابت ها بسیار سنگین و بالا است.
در نتیجه شما باید به خوبی بتواند استراتژی های خود را در قبال معرفی بهتر محصولات خود از طریق سایت ، تنظیم کنید. هرچه استراتژی شما بهتر و مفیدتر باشد سایت و محتوای شما بیشتر دیده شده و در نتیجه کسب و کار شما بیشتر دیده می شود.
حسین براتی
فرآیند مشاوره کسب و کار در اراک به عنوان یک راه حل مناسب برای بهبود وضعیت سایت ها و تولید محتوا و سئو شناخته شده است. در حال حاضر مجموعه ها و شرکت های زیادی هستند که از مشاوران حرفه ای برای بهبود شرایط خود استفاده می کنند. حال نوبت شما است که نسبت به این حرکت رقبا واکنش نشان دهید !
معرفی حسین براتی
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته میشوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.
استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.
ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها
من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدتزمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسبوکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینههای مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.
همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسبوکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسبوکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکههای اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت میکنم. کسبوکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سالها از خدمات مشاورهای ارائه شده توسط من برای بهبود کسبوکار و توسعه برند خود استفاده کردهاند.
خدمات ما
خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.
خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.
1- خدمات سئو
خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.
2 – خدمات طراحی سایت
خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.
4 -خدمات تولید محتوا
خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.
4 – خدمات مشاوره سئو
یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.
مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینهسازی طراحی می کند.