منوی دسته بندی

سئو در قم – 6 مورد از اهمیت سئو در آینده

سئو در قم - 6 مورد از اهمیت سئو در آینده

سئو در قم در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شرکت و کارخانجات با توجه به رقابت گسترده در دنیای اینترنت اقدام به طراحی سایت نموده‌اند. با این حال خیلی زود این شرکت‌ها متوجه شدند که داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست به همین دلیل به دنبال بهترین متخصص سئو قم گشته و افرادی را برای توسعه سایت و بهبود سئو خود انتخاب کرده‌اند.

با این حال انتخاب کارشناس سئو در قم کار سختی است. عموم افراد حرفه‌ای در این زمینه معمولاً با شرکت‌های تهران و یا شهرهای دیگر کار می‌کنند. دلیل این امر هم واضح است. وجود فرصت‌های کار بیشتر و همچنین توانایی مالی شرکت‌های تهرانی نسبت به شرکت‌های قمی باعث شده است که افراد حرفه‌ای در زمینه سئو در شهر قم خیلی خوب شناسایی نشوند. با این حال ناامید نشوید. انتخاب بهترین متخصص سئو قم کار سختی نیست. برای اینکه با یکی از بهترین افراد در این زمینه آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

سئو چیست ؟

قبل از اینکه در خصوص بهترین متخصص سئو قم صحبت کنیم بهتر است کمی با سئو سایت آشنا شویم . سئو مخفف کلمه بهینه سازی برای موتور جستجو یا همان search engine optimization است. در واقع فرآیند بهینه سازی به محتوای شما کمک می‌کند که بهتر و سریع در توسط موتورهای جستجو مخصوص گوگل دیده شود.

شما باید محتوای ایجاد شده در سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید؛ یعنی اینکه بر اساس قوانین و استانداردهای موتورهای جستجو محتوای خود را تغییر داده و آن را بهینه سازی کنید. هدف از این کار این است که موتورهای جستجو مانند گوگل وقتی بخشی از محتویات شما را مشاهده می‌کنند بتوانند خیلی سریع به کلمات کلیدی و هدف اصلی محتوای شما دسترسی پیدا کند. نکته جالب توجه این است که امروزه برخی از افراد که کارشناس نیستند در خصوص اینده سئو و اهمیت ان دچار تردید شده اند. به همین دلیل بهتر است که در خصوص آینده این موضوع نیز صحبتی با شما داشته باشیم.

برای رسیدن به چیزی که امروزه از آن به عنوان سئو یاد می شود راه درازی طی شده است. از متا ها گرفته تا کلمات کلیدی و رویه های بهینه سازی همه به ما کمک کرده اند که به خوبی فرایند ایجاد سئو را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

آینده سئو و موتورهای جست و جو

قبل از اینکه در خصوص انتخاب بهترین سئو کار قم صحبت کنیم بهتر است که در خصوص اینده این موضوع صحبتی را با شما داشته باشیم. با دیدن چشم اندازه و آینده این موضوع شما بهتر ور احت تر می توانید فرد مورد نظر خود را انخاب کرده و استراتزی های محتوایی خود را برای آینده کسب وکار تان پیاده سازی کنید .

در همین ابتدا باید به شما بگوییم که تا زمانی که موتور های جست و جو وجود داشته باشند سئو هم وجود خواهد داشت. با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که الگوریتم ها قرار داده شده در موتور های جست و جو و مدام درحال تغییر و بهینه سازی خود هستند.

اهمیت سئو در قم

آینده سئو چگونه خواهد بود؟

در مورد آینده سئو شاید نتوان خیلی دقیق صحبت گرد اما از برخی موارد می‌توان مطمئن بود. به عنوان مثال می‌توان گفت که آینده سئو دیگر لینک بیلدینگ و سئوی داخلی نخواهد بود. مطمئناً لینک‌ها برای بهبود سئوی شما در حال حاضر نقش مفیدی دارند اما تأثیرگذاری آن‌ها برای بهبود رتبه شما خیلی کمتر خواهد شد.

در خصوص سئوی داخلی هم می‌توان گفت که همه افراد و مدیران وب‌سایت‌ها در حال حاضر به دنبال سئو کار حرفه‌ای بوده و به بهترین شکل ممکن در حال بهبود سئوی داخلی خود هستند. پس آینده سئو چه چیزی خواهد بود؟

چه مواردی ممکن است در آینده سئو وجود نداشته باشد

گوگل با استفاده از الگوریتم های جدید خود یاد گرفته است که دیگر به کلمات کلیدی و بک لینک ها اهمیت ندهد. البته این موارد همچنان مهم هستند اما از درجه اهمیت آنها خیلی کم شده است. در اپدیت های جدید گوگل موارد زیادی هستند که اهمیت آنها کاسته شده است. همچنین برخی موارد هستند که از آنها به عنوان آینده سئو یاد می شود.

مواردی که ممکن است درآینده سئو وجود نداشته باشند عبارتند از

• کلمات کلیدی منطبق:

یکی از بزرگترین تغییرات در گوگل کاهش وابستگی به کلمات کلیدی است. قبلا همه چیز برای سئو کردن یک محتوا ساده بود. یک محتوا تولید می شد و در آن به صورت متناوب کلمه کلیدی قرار داده می شد. الگوریتم ها کلمات کلیدی را شناسایی کرده و محتوا را به عنوان یک محتوای رتبه بندی شده به کاربران نشان می دادند؛ اما این موارد در این روز ها کارساز نیستند. در آینده نیز از درجه اهمیت آنها به شدت کاسته خواهد شد.

• بک لینک سازی:

استفاده از بک لینک ها در سایت ها یک حرکت تاثیر گذار در سئو بود. این روش ها هم در حال حاضر کمترین تاثیر را دارند. در گذشته سایت هایی بودند که دارای رتبه بالایی در گوگل بودند و در ازای قرار دادن محتوا و لینک سایت شما، از شما مبلغ هنگفتی دریافت می کردند. از نظر گوگل این کار غیر اخلاقی است چرا که امکان رقابت از کسب و کارهای کوچک و نوپا گرفته می شود. به همین دلیل گوگل تا جایی که امکان داشته تاثیر فرایند های بک لینک دهی را کاهش داده است.


چه مواردی به عنوان آینده سئو یاد می شوند؟

پیش بینی آینده سئو و استفاده از روش های مختلف می تواند تا ساعت ها و شاید روز ها مورد بحث و بررسی قرار بگیرد. آینده سئو دیگر در مورد محتوا و تکنیک‌های سئو نخواهد بود. حال حاضر هیچ استراتژی دقیقی وجود ندارد، اما شما می‌توانید با این کارها آینده سئوی خود را تا مقدار زیاد تضمین کنید:

1. برند سازی آینده سئو

برای بهبود سئو در آینده برندسازی مهم‌ترین کار است. گوگل به‌خوبی متوجه اعتماد کاربران به یک برند می‌شود. از نظر گوگل اگر نفرات زیادی به یک برند بیشتر از سایر برندها توجه کنند، پس اعتبار آن برند در نزد کاربران بالا است. به همین دلیل سایت این برند در رتبه‌های بالاتر قرار خواهد گرفت. در نتیجه اگر برند شما نسبت به برندهای دیگر (حتی برندهای محبوب‌تر) توسط کاربران ترجیح داده شود، گوگل تصمیم می‌گیرد که اعتبار برند شما را بالاتر از بقیه برندها قرار داده و در نتیجه رتبه سایت شما را به‌خوبی بهبود می‌بخشد.

2. تولید محتوا بر اساس سوالات کاربران

تولید محتوا همچنان پادشاه است. با این حال تغییراتی در تولید محتوا به وجود آمده است. کاربران در برخی مواقع می‌خواهند خیلی سریع به جواب سوالات خود برسند و زمان زیادی ندارد. در نتیجه آینده سئو با جواب دادن به این سؤالات گره خورده است. هرچه شما بهتر و کوتاه‌تر جواب کاربران را بدهید آن‌ها بیشتر از محتوای شما استفاده کرده و حتی آن را به اشتراک می‌گذارند.

3. استفاده از بازدیدهای محلی

یکی از چیزهایی که می‌توان گفت در آینده همچنان وجود خواهد داشت جست و جو ی محلی است. در آینده مردم بیشتر به اینترنت دسترسی پیدا می‌کنند و در خصوص محیط اطراف خود پرس و جو می‌کنند. نزدیک‌ترین رستوران، نزدیک‌ترین پمپ‌بنزین، نزدیک‌ترین شرکت خدماتی، نزدیک‌ترین سوپرمارکت و غیره! همین مورد می تواند به شرکت ها و کسب و کار های در قم این سرنخ را بدهد که چرا باید به دنبال تیم تولید محتوا سئو کار در قم باشند . همه این‌ها نشانه این است که شما باید برای آینده ی سئوی خود این کاربران محلی را نظر بگیرید. سئوی محلی یا همان local SEO که به همشهریان شما کمک می‌کند که بیشتر و بهتر با کسب‌وکار و خدمات شما آشنا شوند.

4. تولید محتوا بر اساس جست‌وجوها

شناسایی هدف جست و جو مهم‌ترین کار در سئو است؛ یعنی اینکه شما بفهمید کاربران شما دنبال چه چیزی بوده و آن را به چه صورت جست‌وجو می‌کنند. در نتیجه همان کلماتی که کاربران جست و جو می‌کنند به عنوان کلمات کلیدی شما شناخته می‌شود. آینده سئو در همین جست و جو ها قرار گرفته است. هرچه کلمات جست و جو شده توسط کاربران در محتواها و سایت شما بیشتر باشد سئوی سایت شما بالاتر خواهد رفت. کاربران به دنبال یافتن جواب سؤال‌های خود هستند و شما باید جواب این سؤال‌ها را در محتوای وب‌سایت خود داشته باشید.

5. تولید محتوای هدفمند و مفید

منظور از تولید محتوای هدفمند این است که به جای تکیه بر یک کلمه کلیدی یک هدف را در محتوای خود دنبال کنید. در محتوای خود اطلاعات کامل تری ارائه دهید. به سوالات احتمالی کاربران پاسخ بدهید. در واقع محتوای شما باید بر اساس موضوع ارائه شده کامل باشد. حتی اگر تعداد کلمات آن به 10 هزار کلمه هم برسد ایرادی ندارد. تا زمانی که بتواند به سوالات کاربر به خوبی پاسخ دهید و هدفمند محتوا را ایجاد کنید، از نظر گوگل یک محتوای عالی است. این محتوای هدفمند به عنوان صفحه فرود شما یا همان landing page شناخته می شود گوگل اعتبار بالایی به محتوای شما می دهد.

6. استفاده از ابزارهای غیر متنی برای جست و جو

در آینده دیگر این کلمات نیستند که جست و جو می شوند. شما می توانید عکس ها و یا حتی صدا ها را هم وارد موتور جست و جو کنید. دستیار های صوتی و سیستم های واقعیت افزوده مسیر خود را به بخش های تجاری باز کرده اند. گوگل در حال تکامل دستیار صوتی خود است و آمازون دستیار صوتی خود را وارد خانه ها کرده است. در نتیجه تکیه بر محتوای متنی خیلی مناسب نخواهد بود. الگوریتم های جدید گوگل در حال یادگیری تحلیل محتوای عکس ها و محتواهای صوتی هستند. بهتر است از همین امروز روی این محتوا ها کار کنید تا در آینده از رقیبان خود چند قدم جلوتر باشد.


کارشناس سئو در قم

کارشناس سئو در قم


اهمیت سئو در قم

پیش بینی آینده سئو، کارآسانی نیست؛ اما شما می‌توانید با انجام این موارد به‌راحتی آینده ی سئوی خودتان را تا حد زیادی تضمین کنید. گوگل هرروز در حال پیشرفت است و فرایندهای رتبه بند و سئوی آن هوشمندتر و مهندسی معکوس آن سخت‌تر می‌شود. در نتیجه آینده سئو غیرقابل پیش‌بینی تر می‌شود. با این حال با توجه به رشد روز افزون سایت‌ها در اینترنت همچنان سئوی سایت‌ها در آینده به عنوان مهم‌ترین موضوع رتبه‌بندی سایت‌ها دخیل خواهد بود.

حال که به خوبی با آینده سئو آشنا شدید بهتر است در خصوص سئو و انتخاب متخصص سئو در قم صحبت کنیم . همان‌طور که گفته شد اهمیت سئو در قم در سال‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است. وجود قطب‌های صنعتی در این شهر باعث شده است که کارگاه‌ها کارخانه‌ها به دنبال طراحی سایت و همچنین بهبود سئوی سایت خود باشند. به همین دلیل سئو در قم در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال یکی از موارد همه که باعث می‌شود سئو در شهر قم فرایندی مناسب برای شرکت‌ها و کارخانه‌ها به حساب بیایند، قیمت آن است. در واقع قیمت سئو در این شهر نسبت به تهران و سایر شهرهای صنعتی نسبتاً کمتر است. اگر به عنوان مثال ماهانه در تهران 15 میلیون تومان هزینه سئوی یک سایت کارخانه‌ای متوسط باشد در قم این مقدار به 50 الی 70 درصد این مبلغ می‌رسد که همین امر نشان می‌دهد قیمت سئو در این شهر نسبت به تهران و سایر شهرهای بزرگ مقرون‌به‌صرفه تر باشد.

پیدا کردن کارشناس سئو در قم

پیدا کردن یک کارشناس سئو در قم کار سختی نیست. شما می‌توانید به راحتی با کمی جست‌وجو در اینترنت به افراد مدنظر خود دسترسی پیدا کنید. با این حال باید در انتخاب افراد دقت کنید. داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه یکی از موارد مهم است که شما باید در انتخاب این افراد حتماً به آن توجه داشته باشید.

با این نکته توجه داشته باشید که موارد زیادی است که نشان می‌دهد یک فرد در زمینه سئو حرفه‌ای است یا خیر. به عنوان مثال شما می‌توانید موارد زیرا را برای بررسی اینکه کارشناس سئو در قم فرد حرفه‌ای است به کار ببرید.


ویژگی‌های مهم در انتخاب سئو کار قم

حال که با ویژگی‌های یک سئو کار آشنا شدید، ویژگی‌های مهم در انتخاب سئو کار قم را به شما نشان می‌دهیم. این ویژگی‌ها در واقع ویژگی‌های اولیه و اصلی یک فرد است که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت حرفه‌ای دارد.

  1. تسلط به موتورهای جستجو و نحوه عملکرد آن‌ها.
  2. توانایی تشخیص کلمات کلیدی پر ارزش با استفاده از ابزارهای مختلف.
  3. آشنایی مقدماتی با HTML.
  4. شناخت جایگاه کلمه کلیدی و کاربرد آن.
  5. مهارت‌های نوشتاری و کپی رایتینگ بالا.
  6. آشنا به تولید محتوای بصری مثل عکس، ویدیو و اینفوگرافی.
  7. توانایی ساخت و ایجاد لینک در صفحات کلیدی.
  8. آشنایی با ترفندهای سئو و تغییرات الگوریتم‌های گوگل.
  9. قابلیت تعیین استراتژی کلی برای تولید محتوای غنی و کاربردی.
  10. قابلیت بهینه سازی صفحات و صفحه‌های فرود برای بازاریابی موتور جستجو.
  11. قابلیت بهبود اسکیمای سایت و ساختار ریز داده‌ها در سایت.
  12. قابلیت کار با انواع سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی.
  13. قابلیت کار با افزونه‌های حرفه‌ای سئو.
  14. قابلیت کار با سایت‌های تخصصی سئو مانند MOZ، گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و غیره.

این موارد تنها بخشی از موارد مهم هستند که شما برای انتخاب سئو کار قم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کارشناس سئو باید به این موارد آشنایی کافی و یا تجربه بالایی داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید به راحتی کسب کار و سایت خود را در اختیار فرد سئو کار قرار دهید.

انتخاب بهترین متخصص سئو قم

حال که با فرایند انتخاب سئو کار قم آشنا شده‌اید شاید برای شما جالب باشد که به دنبال بهترین متخصص سئو قم باشید. در این صورت شما می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط حسین براتی بهره‌مند شوید. حسین براتی به عنوان بهترین متخصص سئو قم شناخته می‌شود. تولید بیش از 1 میلیون کلمه، محتوای سئو شده در اینترنت و همکاری با سایت‌ها و آژانس‌های سئو حرفه‌ای در ایران باعث شده است که ایشان به عنوان یک فرد حرفه‌ای در این زمینه شناخته شود.

نکته قابل توجه در خصوص حسین براتی به عنوان بهترین متخصص سئو قم این است که ایشان توانایی کار کردن به بهترین و حرفه‌ای‌ترین افزونه‌های سئو، افزونه‌های اسکیما، سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا و حتی سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی را دارا می‌باشند. همچنین تولید محتوای سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی‌های بارز این مجموعه است .


حسین براتی:

آینده سئو را نمی‌توان به‌راحتی حدس زد. گوگل مدام در حال تغییر است و از روش‌های نوین و هوش مصنوعی پیشرفته استفاده می‌کند. با این حال پیش بینی آینده سئو نمی‌تواند کار سختی باشد. روش‌های امروزی قطعاً در آینده کار نخواهند کرد و باید از روش‌های جدیدتری استفاده کرد. با توجه به پیش بینی آینده سئو و اینکه کسب‌وکارها رو به آنلاین شدن می‌روند، بهتر است که شما از امروز برای آینده برنامه‌ریزی کنید.

معرفی حسین براتی

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.

استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.

خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی

ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.

همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

خدمات ما

خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.


خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.

1- خدمات سئو

خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.

2 – خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.

4 -خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.

4 – خدمات مشاوره سئو

یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.

مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینه‌سازی طراحی می کند.

HosseinBarati وب‌سایت
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *