منوی دسته بندی

سئو در اراک – بررسی 6 نکته مهم در فرایند سئو

سئو در اراک - بررسی 5 نکته مهم در فرایند سئو

سئو در اراک در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. شرکت و کارخانجات با توجه به رقابت گسترده در دنیای اینترنت اقدام به طراحی سایت نموده‌اند. با این حال خیلی زود این شرکت‌ها متوجه شدند که داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست به همین دلیل به دنبال بهترین متخصص سئو اراک گشته و افرادی را برای توسعه سایت و بهبود سئو خود انتخاب کرده‌اند.

انتخاب کارشناس سئو در اراک

با این حال انتخاب کارشناس سئو در اراک کار سختی است. عموم افراد حرفه‌ای در این زمینه معمولاً با شرکت‌های تهران و یا شهرهای دیگر کار می‌کنند. دلیل این امر هم واضح است، وجود فرصت‌های کار بیشتر و همچنین توانایی مالی شرکت‌های تهرانی نسبت به شرکت‌های اراک باعث شده است که افراد حرفه‌ای در زمینه سئو در شهر اراک خیلی خوب شناسایی نشوند. با این حال ناامید نشوید. انتخاب بهترین متخصص سئو اراک کار سختی نیست. برای اینکه با یکی از بهترین افراد در این زمینه آشنا شوید تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

سئو چیست؟

قبل از اینکه در خصوص بهترین متخصص سئو اراک صحبت کنیم بهتر است کمی با سئو سایت آشنا شویم. سئو مخفف کلمه بهینه سازی برای موتور جستجو یا همان search engine optimization است. در واقع فرآیند بهینه سازی به محتوای شما کمک می‌کند که بهتر و سریع در توسط موتورهای جستجو مخصوص گوگل دیده شود.

شما باید محتوای ایجاد شده در سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی کنید؛ یعنی اینکه بر اساس قوانین و استانداردهای موتورهای جستجو محتوای خود را تغییر داده و آن را بهینه سازی کنید. هدف از این کار این است که موتورهای جستجو مانند گوگل وقتی بخشی از محتویات شما را مشاهده می‌کنند بتوانند خیلی سریع به کلمات کلیدی و هدف اصلی محتوای شما دسترسی پیدا کند.

انتخاب کارشناس سئو در اراک

چرا باید سایت خود را سئو کنیم؟

گوگل برای اینکه سایت‌ها دارای روندی یکسان و شانسی برابر باشند یک سری استانداردها را تعریف کرده است و به طراحان سایت‌ها اعلام کرده است که باید این استانداردها را در سایت‌های خود رعایت کنند تا در نتایج گوگل نشان داده شوند. مجموعه این استانداردها به‌عنوان سئوی سایت شناخته می‌شود. درواقعه کلمه SEO مخفف شده عبارت Search Engine OPTIMIZE است و این عبارت به معنی بهینه‌شده برای موتور جستجو است.

این استانداردها هر سال یا چند سال یک‌بار تغییر می‌کنند تا سایت‌ها بهتر و کاربر پسند تر شوند. یکی از مهم‌ترین این استانداردها رعایت حقوق کپی‌رایت در نوشته‌ها و متون است. در واقع سایت‌هایی که مطالب و نوشته‌های دیگر سایت‌ها را به کپی می‌کنند حقوق کپی‌رایت این سایت‌ها را نقض می‌کنند و گوگل به‌شدت روی این موضوع حساس است.

سایت‌هایی که توسط گوگل به‌عنوان کپی کننده شناخته می‌شوند مجازات شده و این مجازات به معنی حذف شدن کامل این سایت‌ها از نتایج موتور جست‌وجوی گوگل است. شاید برای شما هم جالب باشید که بدانید در حال حاضر گوگل سعی می‌کند که سایت‌های دانلود فیلم را به دلیل عدم رعایت حقوق کپی‌رایت و دانلود غیرقانونی فیلم‌ها از نتایج خود حذف می‌کند.


چگونه سایت خود را سئو کنیم؟

حال که با سئوی سایت تا حدودی آشنا شدید به این موضوع می‌پردازیم که چگونه سایت خود را سئو کنیم. برای اینکه سایت خود را سئو کنید و فرایند سئوی سایت را انجام دهید باید مجموعه از فعالیت‌ها را انجام دهید. این فعالیت‌ها عموماً در متون سایت‌ها و محتواهای سایت‌ها انجام می‌شود. بااین‌حال بخشی از آن نیز در بدنه سایت‌ها انجام می‌شود که به بهبود سئوی سایت کمک می‌کند. این فعالیت ها شاید در نگاه اول کار ساده ای باشد اما در عمل نیازمند استفاده از یک متخصص سئو و تولید کننده محتوای حرفه ای است.

این نکات مهم شامل موارد زیر می شود:

1- معرفی سایت به گوگل

برای این‌که سایت شما توسط ربات‌های جست‌وجوگر گوگل شناخته شود باید آن را به گوگل معرفی کنید. در این حالت گوگل سریع‌تر سایت شما را بررسی می‌کند و محتوای سئوی شده آن را به کاربران نمایش می‌دهد. برای این کار شما باید در بخش گوگل تگ منیجر یک حساب کاربری ایجاد کنید و سایت خود را در این حساب ثبت کنید تا گوگل لینک‌های سایت شما را بررسی کند.

دومین کار ثبت سایت خود در ابزار گوگل آنالیتیکس است. با این کار می‌توانید رفتار کاربران و ورودی کاربران را به سایت خود بررسی و مشاهده کنید و با استفاده از آن فعالیت‌های بعدی خود روی سایت را برنامه‌ریزی کنید. گوگل آنالیتیکس یکی از بهترین ابزارها برای بررسی سئوی سایت و رفتار کاربران است.

2- استفاده از شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی می‌توانند تأثیر بسیار زیادی در سئوی سایت داشته باشند. استفاده از شبکه‌های اجتماعی باعث می‌شود که کاربران بیشتر با سایت و محصولات و خدمات شما آشنا شود و همچنین ورود کاربران از شبکه‌های اجتماعی برای گوگل بسیار مهم است و گوگل ورود این افراد را به‌منزله بالا بودن اعتبار سایت شما حساب می‌کند. هر چه که کاربران بیشتری از اینستاگرام، توییتر و یا فیس‌بوک وارد سایت شما شوند گوگل اعتبار سایت شما را بیشتر افزایش می‌دهد.

3- تولید محتوای متنی با کیفیت

همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین کار برای سئوی کردن سایت و انجام فرایند سئوی سایت تولید محتوای متنی باکیفیت است. محتوای متنی ایجاد شده در سایت باید کپی سایت‌های دیگر نباشد. شما می‌توانید متن سایت‌های انگلیسی و یا دیگر زبان‌ها را به فارسی ترجمه کنید و از آن‌ها در سایت خود استفاده کنید. البته این کپی نکردن متن‌ها شامل مشخصات محصولات نمی‌شوند. به‌عنوان‌مثال مشخصات یک مدل خاص از گوشی موبایل در تمام دنیا یکسان است و از نظر گوگل این متن کپی به‌حساب نمی‌آید اما استفاده از متن توضیحات و بررسی‌های دیگر سایت‌ها به‌صورت کپی شده از نظر گوگل خلاف قانون است.

4- تولید محتوای صوتی و تصویری با کیفیت

این روزها گوگل برای سئوی سایت علاوه بر استفاده از محتوای متنی به استفاده از محتواهای صوتی و تصویری نیز اهمیت قائل می‌شود. در واقع هر چه محتوای متنی شما باکیفیت باشد اما از لحاظ محتوای صوتی و تصویری شامل صوت، عکس و ویدئو ضعیف عمل کنید گوگل امتیاز کمتری به سایت شما می‌دهد. به همین دلیل است که امروزه تولید محتواهای صوتی و ویدئویی رشد بسیار بالایی داشته است چراکه برای گوگل اهمیت بسیار زیادی پیداکرده‌اند. شما می‌توانید محتوای ویدئویی خود را علاوه بر سایت روی کانال یوتیوب خود نیز قرار دهید و با این کار گوگل امتیاز بیشتری برای سایت شما قائل خواهد شد.

5- استفاده از کلمات کلیدی مناسب

استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای نشان دادن محتوای سایت‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همچنین استفاده بی‌رویه از کلمات کلید در داخل متن‌ها نیز به‌شدت برای سئوی سایت مضر است و گوگل مقدار مشخصی را برای این استفاده اعلام نکرده است اما بر اساس تجربه‌های به‌دست‌آمده مقدار کلمه کلید که در محتواهای متنی استفاده‌شده است نباید از 3 درصد از کل متن استفاده‌شده تجاوز کند. در خصوص انتخاب کلمه کلید مناسب باید رقبا و فعالیت خود را به‌خوبی بررسی کنید تا کلمه کلیدی مناسب را انتخاب و استفاده کنید. معمولاً در حال حاضر کلمات کلید به‌صورت سه کلمه انتخاب می‌شود و کلمات تک‌کلمه‌ای به‌شدت در اینترنت اشباع‌شده است و رقابت بسیار بالایی در این کلمات وجود دارد.

6- انجام موارد فنی خاص روی سایت‌ها

در کنار انجام این موارد شما باید روی سایت خود موارد فنی را نیز انجام تهدید. لینک سازی داخلی و لینک سازی خارجی در محتواهای متنی تولیدشده یکی از مهم‌ترین موارد سئوی سایت است. همچنین شما باید عنوان نوشته‌ها و لینک‌های آن‌ها را نیز بر اساس استانداردهای گوگل انجام دهید. لینک‌های طولانی از اعتبار بسیار پایینی در نزد گوگل برخوردار هستند. علاوه بر لینک‌ها باید سایت نیز از لحاظ کد نویسی و ساختاری برای سئو بهینه‌شده باشد و استفاده از کدهای بهینه‌شده و بالا بودن سرعت اجرای سایت در کسب امتیاز بیشتر از گوگل بسیار موثر است.


اهمیت سئو در اراک

اهمیت سئو در اراک


اهمیت سئو در اراک

حال که به خوبی با سئو سایت و اهمیت آن شنا شدید بهتر است در خصوص سئو و انتخاب متخصص سئو در اراک صحبت کنیم. همان‌طور که گفته شد اهمیت سئو در اراک در سال‌های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است. وجود قطب‌های صنعتی در این شهر باعث شده است که کارگاه‌ها کارخانه‌ها به دنبال طراحی سایت و همچنین بهبود سئوی سایت خود باشند. به همین دلیل سئو در اراک در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال یکی از موارد همه که باعث می‌شود سئو در شهر اراک فرایندی مناسب برای شرکت‌ها و کارخانه‌ها به حساب بیایند، قیمت آن است. در واقع قیمت سئو در این شهر نسبت به تهران و سایر شهرهای صنعتی نسبتاً کمتر است. اگر به عنوان مثال ماهانه در تهران 15 میلیون تومان هزینه سئوی یک سایت کارخانه‌ای متوسط باشد در اراک این مقدار به 50 الی 70 درصد این مبلغ می‌رسد که همین امر نشان می‌دهد قیمت سئو در این شهر نسبت به تهران و سایر شهرهای بزرگ مقرون‌به‌صرفه تر باشد.


پیدا کردن کارشناس سئو در اراک

پیدا کردن یک کارشناس سئو در اراک کار سختی نیست. شما می‌توانید به راحتی با کمی جست‌وجو در اینترنت به افراد مد نظر خود دسترسی پیدا کنید. با این حال باید در انتخاب افراد دقت کنید. داشتن دانش و تجربه کافی در این زمینه یکی از موارد مهم است که شما باید در انتخاب این افراد حتماً به آن توجه داشته باشید.

با این نکته توجه داشته باشید که موارد زیادی است که نشان می‌دهد یک فرد در زمینه سئو حرفه‌ای است یا خیر. به عنوان مثال شما می‌توانید موارد زیرا را برای بررسی اینکه کارشناس سئو در اراک فرد حرفه‌ای است به کار ببرید.

ویژگی‌های مهم در انتخاب سئو کار اراک

حال که کمیاب ویژگی‌های یک سئو کار آشنا شدید، ویژگی‌های مهم در انتخاب سئو کار اراک را به شما نشان می‌دهیم. این ویژگی‌ها در واقع ویژگی‌های اولیه و اصلی یک فرد است که در زمینه سئو و بهینه سازی سایت فعالیت حرفه‌ای دارد.

  1. تسلط به موتورهای جستجو و نحوه عملکرد آن‌ها.
  2. توانایی تشخیص کلمات کلیدی پر ارزش با استفاده از ابزارهای مختلف.
  3. آشنایی مقدماتی با HTML.
  4. شناخت جایگاه کلمه کلیدی و کاربرد آن.
  5. مهارت‌های نوشتاری و کپی رایتینگ بالا.
  6. آشنا به تولید محتوای بصری مثل عکس، ویدیو و اینفوگرافی.
  7. توانایی ساخت و ایجاد لینک در صفحات کلیدی.
  8. آشنایی با ترفندهای سئو و تغییرات الگوریتم‌های گوگل.
  9. قابلیت تعیین استراتژی کلی برای تولید محتوای غنی و کاربردی.
  10. قابلیت بهینه سازی صفحات و صفحه‌های فرود برای بازاریابی موتور جستجو.
  11. قابلیت بهبود اسکیمای سایت و ساختار ریز داده‌ها در سایت.
  12. قابلیت کار با انواع سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا، دروپال و سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی.
  13. قابلیت کار با افزونه‌های حرفه‌ای سئو.
  14. قابلیت کار با سایت‌های تخصصی سئو مانند MOZ، گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول و غیره.

این موارد تنها بخشی از موارد مهم هستند که شما برای انتخاب سئو کار اراک می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. کارشناس سئو باید به این موارد آشنایی کافی و یا تجربه بالایی داشته باشد. در این صورت شما می‌توانید به راحتی کسب کار و سایت خود را در اختیار فرد سئو کار قرار دهید.


انتخاب بهترین متخصص سئو اراک

حال که با فرایند انتخاب سئو کار اراک آشنا شده‌اید شاید برای شما جالب باشد که به دنبال بهترین متخصص سئو اراک باشید. در این صورت شما می‌توانید از خدمات ارائه شده توسط حسین براتی بهره‌مند شوید. حسین براتی به عنوان بهترین متخصص سئو اراک شناخته می‌شود. تولید بیش از 1 میلیون کلمه، محتوای سئو شده در اینترنت و همکاری با سایت‌ها و آژانس‌های سئو حرفه‌ای در ایران باعث شده است که ایشان به عنوان یک فرد حرفه‌ای در این زمینه شناخته شود.

نکته قابل توجه در خصوص حسین براتی به عنوان بهترین متخصص سئو اراک این است که ایشان توانایی کار کردن به بهترین و حرفه‌ای‌ترین افزونه‌های سئو، افزونه‌های اسکیما، سیستم‌های مدیریت محتوای وردپرس و جوملا و حتی سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی را دارا می‌باشند. همچنین تولید محتوای سئو شده به دو زبان فارسی و انگلیسی از ویژگی‌های بارز این مجموعه است.

حسین براتی

گوگل با بررسی استاندارد های سئو که در سایت شما رعایت شده، به سایت شما امتیاز می‌دهد. این امتیاز باعث می‌شود که رتبه سایت شما در جستجو کلمه‌های کلیدی مشخص شود. هرچه که امتیاز شما بالاتر باشد در نتایج جست‌وجو رتبه بالاتری خواهید داشت.

معرفی حسین براتی

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.

استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.

خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی

ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.

همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

خدمات ما

خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.


خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.

1- خدمات سئو

خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.

2 – خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.

4 -خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.

4 – خدمات مشاوره سئو

یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.

مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینه‌سازی طراحی می کند.

HosseinBarati وب‌سایت
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *