منوی دسته بندی

تولید محتوا در خرم آباد – بررسی 3 پتانسیل‌ اصلی

تولید محتوا در خرم آباد – بررسی 3 پتانسیل‌ اصلی

تولید محتوا در خرم آباد توسط سایت hBarati.ir انجام می شود. در صورتی که صاحب یک کسب و کار هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که هیچ چیزی مانند یک محتوای استاندارد و اصولی نمی تواند کسب و کار ، محصولات و خدمات شما را تبلیغ کند. با این حال تولید یک محتوای خوب چندان راحت هم نیست!

در این مقاله به فواید استفاده از فرآیند تولید محتوای تجاری اشاره می کنیم. همچنین به شما کمک می کنیم که بتوانید انواع محتوای استاندارد باکیفیت را تولید کرده و آن را در بسترهای مختلف مانند شبکه‌های اجتماعی و سایت و حتی پیام رسان ها منتشر کنید.

بررسی نحوه فرآیند تولید محتوا در خرم آباد

قبل از اینکه در خصوص اهمیت تولید محتوا در خرم آباد صحبت کنیم باید در خصوص نحوه فرآیند تولید محتوای تجاری در خرم آباد با شما صحبتی داشته باشیم. تولید محتوا برای هر استان می تواند متفاوت با استان دیگر باشد. در واقع اگر شرکت یا مجموعه بخواهد برای یک کسب و کار در خرم آباد محتوایی تولید کند باید به خوبی با خلق و خو و سبک مشتریان این استان آشنا باشد. همچنین باید به خوبی با کسب کار های خرم آباد آشنا باشد تا بتواند محتوایی مناسب تولید کند .

بر اساس اصول استاندارد پروژه تولید محتوا بر اساس نوع محتوا، زمان انتشار و محل انتشار تعیین می‌شود. در فرایند تولید محتوا باید استراتژی تولید از قبل مشخص شده باشد. در غیر این صورت شما شاهد تاخیر در فرایند تولید خواهید بود.

تولید محتوای فکر شده بر اساس نیاز کاربران

یک فرآیند تولید محتوای فکر شده و قوی برای ایجاد هر محتوا، صرف نظر از مقیاس و دامنه، ضروری است. اگر فرآیندی برای تکیه ندارید، پروژه تولید محتوای شما با تاخیر مواجه خواهد شد. همچنین، برنامه انتشار شما ممکن است موقتی بوده و در نتیجه خود محتوا ناهماهنگ و ضعیف اجرا شود. در نهایت این پروژه ضعیف به شما در دستیابی به اهداف تجاری کمک نمی‌کند.

باید به این نکته توجه داشته باشید که کاربران عاشق محتوای خوب هستند. راه‌های زیادی برای استفاده از محتوای عالی و عناصر مختلف آن وجود دارد. اکثر مردم ارزش محتوا را به تنهایی درک می‌کنند؛ اما شما می‌توانید با رویکرد استراتژیک و استفاده از قالب‌های مختلف بر اساس اهداف و اهداف تجاری خود، ارزش بلند مدت زیادی از آن بگیرید. این فرایند با عنوان تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ شناخته می‌شود.

تولید محتوا در خرم آباد – بررسی 3 پتانسیل‌ اصلی

استفاده از تمام پتانسیل‌های تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ

در اینجا به برخی از جنبه‌های مختلف فرآیند تولید محتوای تجاری اشاره می‌کنیم. شما می‌توانید با استفاده از این فرایندها پتانسیل محتوایی خود را کامل کرده و کسب‌وکار خود را بهبود ببخشید.

پتانسیل 1 – محتوا پادشاه است، در همه کسب‌وکارها و تیم‌ها

اگر درک کنید که هر تیم خاص در شرکت شما چگونه از فرآیند تولید محتوای تجاری استفاده می‌کند، می‌توانید برای قوی‌تر کردن آن‌ها، اقدام به هم‌افزایی کنید. تیم بازاریابی ایمیلی شما در تلاش است تا چه‌کاری انجام دهد؟ در مورد تیم فروش یا تیم رسانه چطور؟ اگر مثلاً، بخش تولید شما یک محصول جدید عرضه می‌کند که و تیم بازاریابی شما محتوای متنی و بررسی‌های مطبوعاتی را برای آن ایجاد می‌کند، تیم ایمیل مارکتینگ شما می‌تواند از آن محتوای تولید شده در یک خبرنامه استفاده کند.

فروشندگان و نمایندگان شما نیز می‌توانند از محتوای تولید شده برای حمایت از کسب‌وکار شما و همچنین پیشبرد اهداف خودشان استفاده کنند. اگر یک تقویم بازاریابی محتوا دارید که با تیم‌های فروش، بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شما کار می‌کند، در نتیجه فرآیند تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ کمک بالایی به فروش و کسب درآمد بیشتر می‌کند.

پتانسیل 2 -خرج کوتاه‌مدت، سود بلندمدت با استفاده از تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ

فرآیند تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ در ابتدا هزینه‌ای را برای کارمندان به همراه دارد. این هزینه شامل زمان ایده پردازی، ابزارهایی برای انجام تحقیقات کلیدواژه، منابع تولید مانند نوشتن و فیلم‌برداری ویدئو و افزایش مخاطبان بیشتر و غیره است؛ اما می‌تواند در درازمدت بسیار کم‌هزینه باشد و درعین‌حال از کسب‌وکار شما حمایت کند. ابتکارات و دستیابی به اهداف محتوای دیجیتال مارکتینگ در کسب‌وکارها می‌توانند به‌صورت دائمی باشد. شما باید فرآیند تولید محتوای تجاری را به درستی انجام دهید تا به این امر مهم دست پیدا کنید.

پتانسیل 3 – استفاده از تجربه‌ها به عنوان یک محتوا

در کسب‌وکارها این نکته را باید به خوبی نشان داد که همه رویدادها و تجربیات از نظر فنی نوعی تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ هستند. درست مانند ایجاد محتوای نوشتاری، ایده پردازی و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا از رویدادها می‌تواند بسیار هزینه‌بر باشد. با این حال این کار مزایای زیادی دارد. شما می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان بالقوه، مشتریان فعلی یا حتی مشتریان قدیم خود تعامل داشته باشید و از طریق شبکه‌های اجتماعی مشارکت‌ها و روابط طولانی‌مدت ایجاد کنید. همچنین می‌توانید در مورد محصولات و خدمات خود بازخوردهای مناسبی دریافت کنید.

همچنین می‌توانید عکس‌ها و یا ویدیوهایی از رویدادها و تجربیات خود تولید کنید که می‌توانند به عنوان منبع برای محتواهای بعدی مورد استفاده قرار بگیرند. به عنوان مثال، رویداد شما می‌تواند توسط مطبوعات پوشش داده شود. این کار برای کسب‌وکار شما محتوای اضافی و مفیدی ایجاد می‌کند. نکته قابل توجه این است که این محتوا توسط یک شخص ثالث معتبر تایید شده است.


ایجاد یک برنامه‌ریزی برای فرآیند تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ

با توجه به این موارد برای ایجاد یک فرآیند تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ باید از کجا شروع کنید؟ قبل از اینکه بتوانید از محتوای خود استفاده کنید، باید از نقشه برداری محتوا شروع کنید.

چهار سوال وجود دارد که باید هنگام توسعه استراتژی تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ خود بپرسید:

  1. اهداف شما چیست؟
  2. مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟
  3. مخاطب شما چه می‌خواهد یا به چه چیزی نیاز دارد؟
  4. برای برآورده کردن آن اهداف از چه نوع محتوایی باید استفاده کنید؟

از آنجایی که محتوا بسته به اینکه برای چه چیزی از آن استفاده می‌کنید، اهداف مختلفی دارد، می‌تواند به اشکال مختلف شکل بگیرد. اگر هدف محتوا سرگرم کردن است، می‌توانید از مسابقه، بازی، ویدیو یا مسابقه برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید. اگر هدف تبدیل کاربر به مشتری است، ممکن است از طریق تاییدیه افراد مشهور (اینفلوئنسر ها)، محتواهای تایید شده توسط شخص ثالث (تبلیغات کمکی)، نظرات، انجمن‌های آنلاین، گروه‌ها یا موارد دیگر استفاده کنید.

آیا می‌خواهید به مشتریان خود آموزش دهید؟ سعی کنید از راهنماها، اینفوگرافیک ها، متن‌ها یا کتاب‌های الکترونیکی استفاده کنید. آیا در تلاش برای متقاعد کردن و ایجاد تقاضا هستید؟ چک‌لیست‌ها، ویدئوها، مطالعات موردی یا ویژگی‌های جذاب برای خریداران را ایجاد کنید.


استفاده از خدمات مجموعه حسین براتی

استفاده از خدمات مجموعه حسین براتی


بررسی مزیت‌های استفاده از فرآیند تولید محتوای تجاری

مزیت فرآیند تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ این است که مقصدی را ایجاد می‌کند. در واقع محتوا می‌تواند تعامل و درآمد ایجاد کند در حالی که شما خواب هستید؛ یعنی زمانی که شما هیچ کاری هم انجام نمی‌دهید محتواهای تولید شده در حال جذب مخاطب و تبدیل آن‌ها به مشتری هستند. محتوا می‌تواند ترافیک، تعامل، فالوور، فروش، تکرار فروش و مکالمه پیرامون برند شما ایجاد کند.

از طرف دیگر، شما مالک محتوای خود هستید. محتوای تولید شده شما در سایت شما و صفحه نتایج موتور جستجو یا در شبکه‌های اجتماعی نمایش داده شده و فعال می‌شود. همانطور که قبلاً بحث شد، شما قبلاً هزینه تولید و انتشار محتوا را پرداخت کرده‌اید، اکنون این محتواها متعلق به شماست. شما صاحب آن هستید و می‌توانید هر کاری که بخواهید با آن انجام دهید. می‌توانید آن‌ها را در هر شبکه و پلتفرمی که بخواهید منتشر کنید. محدودیتی از این بابت ندارید. یک بار هزینه می‌کنید و تا مدت ها از آن استفاده می‌کنید.

نکته مهم:

باید به این نکته مهم همیشه توجه کنید که محتوای مفید باید هسته اصلی بازاریابی شما باشد. در واقع در دنیای امروزی تاثیر بازاریابی سنتی هر لحظه کمتر و کمتر می‌شود. این راه جدید و بهتر استفاده از قابلیت های تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ است. شما با این کار می‌توانید وارد یک رقابت نفس گیر و جذاب بازاریابی شوید.

چهار دلیل برای استفاده از فرآیند تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ

به طور خاص، چهار دلیل کلیدی و مزیت برای استفاده شرکت‌ها از تولید محتوا برای دیجیتال مارکتینگ وجود دارد:

  1. افزایش فروش
  2. صرفه‌جویی در هزینه
  3. جذب مشتریانی که وفاداری بیشتری دارند
  4. استفاده از محتوا به عنوان یک ایده سود ده

با توجه به این چهار دلیل مهم می‌توان به‌صورت قاطع گفت که محتوا، حال و آینده بازاریابی است. بازاریابی بدون محتوای عالی غیر ممکن است. صرف نظر از نوع تاکتیک های بازاریابی که استفاده می‌کنید، بازاریابی محتوا باید بخشی از فرآیند شما باشد، نه چیزی مجزا.

راهنمایی به تیم های تولید محتوا در خرم آباد

کسب و کار ها عموما برای تولید محتوا در خرم آباد به سراغ تیم های محلی می روند. با این حال برخی از تیم ها ممکن است به خوبی نتوانند فرایند های تولید محتوا را به صورت استاندارد انجام دهند . اگر یک تیم کوچک (یک‌نفره) هستید، ممکن است به نظر برسد که اصلاً به فرآیندی برای پروژه تولید محتوا نیاز ندارید؛ اما مشکل اینجاست: بدون فرآیند، این احتمال وجود دارد که محتوای شما به هدف خود نرسد و پروژه با شکست روبرو شود. در این مقاله ما به شما آموزش میدهیم که چگونه به صورت استاندارد اقدام به تولید محتوا کنید . فرقی نمی کند که یک تیم یک نفره هستید یا یک تیم چند نفره !

استفاده از خدمات مجموعه حسین براتی

استان خرم آباد به دلیل صنایع و موقعیتی که دارد می تواند از کسب و کار های نوپا و نوین برای بهبود تجارت خود استفاده کنید. عامل مهم در موفقیت هر کسب و کاری معرفی شدن و دیده شدن در سطح بالا است. طراحی سایت یکی از مواردی است که می تواند به دیده شدن کسب و کار ها در خرم آباد کمک کند .

با این حال طراحی سایت به تنهایی نمی تواند ضامن موفقیت و دیده شدن شود. سایت + سئو تاثیری به مراتب بالاتر دارد. برای سئو نیز شما به تولید محتوا نیاز دارید . به همین دلیل است که فرآیند تولید محتوای تجاری در خرم آباد از اهمیت بالایی برخوردار است.

شما به‌عنوان مسئول کسب‌وکار می‌توانید برای استفاده از خدمات مشاوره‌ای دریافت فرایند تولید محتوا در خرم آباد به راحتی از خدمات ارائه شده در مجموعه حسین براتی استفاده کنید . این مجموعه با داشتن برترین مشاوران و کارشناسان می‌تواند در مدت‌زمان کوتاهی پروژه‌های شما را بررسی کرده و یک فرآیند تولید محتوای تجاری استاندارد برای شما ایجاد کند.

حسین براتی :

تولید محتوای دیجیتال مارکتینگ یکی از مهم‌ترین فرایندها در بازاریابی است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از فرآیند تولید محتوای تجاری مخاطبان زیادی را به سمت کسب‌وکار خود هدایت کنید.

معرفی حسین براتی

من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام. در روزگاری که همه به دنبال برنامه نویسی، فتوشاپ و حتی شبکه بودن من با مفهوم “محتوا پادشاه است ” آشنا شده و جذب محتوا و سئوی سایت ها شدم.

استفاده از حداقل ترین امکانات، مطالعه رومزه مقالات و تازه های دنیای فناوری، فعالیت به عنوان نویسنده و خبرنگار و حتی فعالیت در شبکه ماهواره و سیستم های تولید محتوای ارزش افزوده در طول این سال ها باعث شده که تجربیات گران بهایی کسب کنم. حال می تواند به راحتی بگویم که محتوا پادشاه است و در دنیای محتوا همه چیز جدیدی برای شروع وجود دارد.

خدمات ما – معرفی 4 فعالیت اصلی

ارائه خدمات مختلف به تمامی کسب و کار ها

من به عنوان یک تولید کننده محتوا و سئو کار با در اختیار داشتن یک تیم فنی و با تجربه قادر هستم در مدت‌زمان کوتاهی به راحتی محتوای سئو شده و مناسب را برای کسب‌وکارهای مختلف تولید کنم. ایجاد یک فضای رقابتی باز و تولید محتوا در زمینه‌های مختلف باعث شده است که امروزه سئو و تولید محتوا واقعا به نیاز اساسی و اصلی کسب و کار ها تبدیل شود.

همچنین من در کنار تولید محتوای سئو شده برای کسب‌وکارهای مختلف، در زمینه مشاوره کسب‌وکار، مشاوره طراحی سایت، مشاوره بهبود شغلی، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاوره شبکه‌های اجتماعی و مشاوره برند سازی نیز فعالیت می‌کنم. کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک متعددی در این سال‌ها از خدمات مشاوره‌ای ارائه شده توسط من برای بهبود کسب‌وکار و توسعه برند خود استفاده کرده‌اند.

خدمات ما

خدمات ما شامل فعالیت های اصلی سئو، تولید محتوا، برند سازی، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی، طراحی سایت، مشاوره تخصصی و غیره می شود. برخی از افراد تمام این موارد را به عنوان سئو لحاظ می کنند با این حال شما می توانید بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از این موارد را انتخاب کنید. ما به عنوان یک تیم حرفه ای در کنار شما هستیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشید و بتوانید در دنیای دیجیتال امروزی به خوبی برند خود را به کاربران و مشتریان خود نشان دهید.


خدمات ما شامل فعالیت های اصلی مانند خدمات سئو، خدمات طراحی سایت، خدمات تولید محتوا، خدمات مشاوره، سئوی داخلی، سئوی خارجی، ایجاد استراتژی محتوایی، تقویم محتوایی غیره می شود. در ادامه 4 فعالیت اصلی ما به همراه جزئیات معرفی می شود.

1- خدمات سئو

خدمات سئو شامل تمام اقدامات و فعالیت هایی است که داخل یک سایت و خارج از وب سایت انجام می دهیم تا جایگاه سایت را در کلمات کلیدی مشخص بهبود دهیم و به صفحه اول گوگل برسانیم. به شخص یا اشخاصی که این گونه فعالیت ها را انجام می دهند در اصطلاح، سئوکار می گویند.

2 – خدمات طراحی سایت

خدمات طراحی سایت به شما کمک می کند که کسب و کار خود بیشتر و بهتر نشان دهید. باید به این نکته توجه داشته باشید که در دنیای دیجیتالی امروزی دیگر محدود به یک محله یا شهر نیستید. بلکه باید دامنه کسب و کار خود را تا آنسوی مرز ها گسترش دهید.

4 -خدمات تولید محتوا

خدمات تولید محتوا و ایجاد محتوای سئو شده از فاکتور های اصلی گوگل برای بهبود رتبه سایت ها است. در این فرآیند برای هر کلمه کلیدی و به ازای هر صفحه لندینگ، تولید محتوا بصورت اختصاصی و یونیک انجام خواهد شد.

4 – خدمات مشاوره سئو

یک مشاوره سئو دارای دانش و تخصص کافی در زمینه انواع محتوای سئو، سئوی داخلی، خارجی، کلمات کلیدی و غیره است. به گونه ای که با بررسی سایت ها نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی می کند. سپس راهکارهای اساسی در جهت پیشرفت هر چه سریع تر سایت به تیم مشاوره گیرنده ارائه می نماید.

مشاورین سئو به کمک ابزارهای سئو و اصول مرتبط با دیجیتال مارکتینگ وضعیت گذشته شرکت نسبت به رقبا را بررسی می کنند. به عبارتی مشاور سئو، استراتژی جامعی به منظور ارتقا رتبه مشتریان در گوگل، بینگ و سایر موتورهای جستجو مطابق با روند بهینه‌سازی طراحی می کند.

HosseinBarati وب‌سایت
من با نام حسین براتی به عنوان تولیدکننده محتوا و یک سئو کار در دنیای دیجیتال شناخته می‌شوم. از سال ها قبل به دنبال سئو؛ و فرآیند تولید محتوا بوده ام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *